تخصیص ۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه به سد بلطاق

نماینده مردم بویین میاندشت، فریدونشهر، چادگان و فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که تاکنون سه میلیارد و ششصد میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت با اشاره به پروژه معوق مانده سد بلطاق بویین میاندشت، اظهار کرد: سد بلطاق ۱۵ سال گذشته طرح ریزی و در ردیف اعتبار ملی برای احداث قرار گرفت و هر ساله اعتبار ناچیزی برای آن در نظر گرفته می‌شده است.

نماینده مردم بویین میاندشت، فریدونشهر، چادگان و فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی آب منطقه‌ای استان اصفهان ۱۷ مهرماه سال گذشته آگهی مناقصه برای اجرای عملیات جاده دسترسی به سد بلطاق بویین میاندشت منتشر شد که با انتخاب پیمانکار طبق وعده مسؤولان آب منطقه استان عملیات اجرایی این پروژه در اردیبهشت ماه امسال اجرا شد.

ترکی افزود: عملیات جاده دسترسی به سد بلطاق بویین میاندشت به دلیل تأمین آب کشاورزی روستاهای این شهرستان از مهمترین پروژه‌های این شهرستان محسوب می‌شود.

وی گفت: تاکنون دو کیلومتر زیر سازی جاده سد بلطاق انجام و آماده آسفالت است و مابقی عملیات زیر سازی آن ادامه دارد با اتمام عملیات جاده دسترسی به سد بلطاق عملیات اجرای سد آغاز می‌شود.

نماینده مردم بویین میاندشت، فریدونشهر، چادگان و فریدن در مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که تاکنون سه میلیارد و ششصد میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

ترکی ادامه داد: امسال نیز از محل اعتباراتی که در اختیار نمایندگان قرار گرفت برای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت سد بلطاق بویین میاندشت ۱۵ میلیون متر مکعب است که برای تأمین آب شرب، کشاورزی، زیست محیطی و صنعت شهرستان بویین میاندشت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 395343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.