حضور استارتاپ‌ها در نمایشگاه باید با حداقل هزینه‌ باشد

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان گفت: شرکت رایگان استارتاپ‌ها در نمایشگاه‌ها و محافل عرضه خدمات روش درستی برای توسعه کارکرد و فعالیت‌های آنها در بخش فناوری اطلاعات نیست، اما باید حداقل هزینه‌ها از آن‌ها اخذ شود.

محمد اطرج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت دو شیفت نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، اظهار کرد: استقبال استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات از بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام اصفهان مناسب بوده، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب در برگزاری این نمایشگاه فاصله زیادی داریم و باید سعی کنیم میزان حضور صنایع نوین در این گونه نمایشگاه‌ها، بیشتر شود.

وی افزود: برای ارائه تسهیلات به استارتاپ‌ها و صنایع دانش محور حداکثر توان خود را بکار گرفته ایم و استارتاپ‌هایی که شاهد حضور آنها در اتوکام هستید با حداقل هزینه در این نمایشگاه حاضر و موفق به دریافت غرفه شده اند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان تصریح کرد: بی شک هزینه حضور استارتاپ‌های اصفهانی و صنایع دانش بنیان در این نمایشگاه، بخش ناچیزی از هزینه های نمایشگاه اتوکام است و سازمان نظام صنفی رایانه ای با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی کشور و تنگنای مالی استارتاپ‌ها، شرایط حضور در نمایشگاه اتوکام را برای آنها تسهیل کرده است.

اطرج اضافه کرد: به رغم پیش‌بینی کارشناسان ما که معتقد بودند مردم از شیفت صبح این نمایشگاه استقبال نمی کنند، استقبال مردمی از این شیفت بسیار خوب بوده و شاهد جمعیت زیادی از مردم و صاحبان مشاغل مربوط به حوزه فناوری اطلاعات در آن هستیم.

کد خبر 395318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.