حمید فرهنگ شهردار شاهین‌شهر شد

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر گفت: در آخرین روزهای مهلت قانونی شورای اسلامی شهر شاهین شهر برای انتخاب شهردار، امروز در جلسه این شورا، حمید فرهنگ با هفت رای موافق به عنوان شهردار انتخاب شد.

اسماعیل فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حمید فرهنگ پیش از این مدیر سابق منطقه ۵ شهرداری اصفهان بوده که انتظار اعضای شورا در مرحله اول مردم داری و تکریم ارباب رجوع و در مرحله دوم تلاش و جدیت برای شروع و تکمیل طرح‌های عمرانی از جمله مترو شاهین شهر - اصفهان است.

وی گفت: شوراهای اسلامی ۲۱ ماه فرصت خدمتگزاری به مردم دارند که کار و خدمت رسانی به مردم با همفکری، هماهنگی و همراهی شورا و شهردار میسر است و همه باید با اتحاد در راستای خدمت رسانی گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه از تلاش ها و خدمات چند ماهه عزیزی سرپرست شهرداری شاهین شهر قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، مرداد ماه امسال حمید عشقی، شهردار سابق شاهین‌شهر با مصوبه شورای شهر به دلیل نداشتن شرایط احراز سکونت و تایید آن در کمیته تطبیق شهرستان از سمت خود عزل شد و در این مدت شهرداری با سرپرستی محمدعلی عزیزی معاون شهرسازی شهرداری که یکی از گزینه های تصدی سمت شهردار بود اداره می شد.

در این مدت افراد زیادی برای رزومه و صحبت در صحن شورای اسلامی شهر شاهین شهر حاضر شدند که در بین این گزینه ها تصدی سمت شهرداری به فرهنگ رسید.

کد خبر 395297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.