درخواست حمل بارهای سبک و سنگین در اصفهان با نرم افزار

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات استارتاپ باریار گفت: عموم مردم اصفهان می توانند با استفاده از این نرم افزار برای درخواست حمل بارهای سبک و سنگین اقدام کنند.

فاطمه کاووسی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اپلیکیشن باریار، نرم افزار جامع و اطلاعاتی نیازمندی‌های صنعت حمل و نقل و صنایع و خدمات وابسته به آن است، اظهار کرد: این استارتاپ به همت جمع کثیری از متخصصان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر ایران تأسیس شده و سعی می کند در خدمت‌رسانی به مردم، جزو بهترین‌ها باشد.

وی افزود: اولویت اصلی تیم توسعه دهنده استارتاپ باریار، اطلاع رسانی و ارائه خدمات مبتکرانه و دانش بنیان در حوزه حمل و نقل بار و کسب و کارهای وابسته به این حوزه همچون خرید و فروش انواع وسایل نقلیه و ماشین آلات، نصب کاربری و تجهیزات، تعمیرات، بیمه و آموزش است و تسهیلات ارائه شده توسط این استارتاپ موجب استقبال قابل توجه مردم از آن شده است.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات استارتاپ باریار با بیان اینکه، هر استارتاپ برای رشد و ارتقا در سطح خدمات رسانی به نظرات و پیشنهادات کاربران خود نیاز دارد، خاطر نشان کرد: متاسفانه بخش حمل و نقل کشورما در سطوح مختلف با مشکلات متفاوتی روبرو است و یکی از مهم ترین مشکلات این صنعت، سختی در اطلاع‌رسانی است و استارتاپ باریار قصد دارد در تسهیل این مشکل برای مردم کمک کند.

کاووسی اضافه کرد: اطلاعات و آموزش‌های مورد نیاز فعالان صنعت حمل و نقل کشور به موقع و به صورت دقیق تولید نمی شود و برای مثال می توان به نبود بازار مناسب هنگام اعلام بار از سوی کشاورزان، صنعتگران بخش سنگ آهن و خاک‌های معدنی اشاره کرد.

وی ادامه داد: استارتاپ باریار قصد دارد اطلاعات مهم و پرهزینه مورد نیاز فعالان صنعت حمل و نقل کشور را به صورت تخصصی و دقیق در اختیار آنها قرار دهد زیرا با چرخش بهتر و ارزان تر چرخ‌های صنعت حمل و نقل بار، اقتصاد کشور نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات استارتاپ باریار با بیان اینکه جلوگیری از ایجاد رانت و تامین عدالت اجتماعی میان رانندگان صنعت حمل و نقل کشور از اولویت‌های این استارتاپ است، تصریح کرد: نمایش همزمان بارنامه الکترونیک از دیگر ویژگی‌های بارز این استارتاپ است و عموم مردم اصفهان می توانند با استفاده از این نرم افزار برای درخواست حمل بارهای سبک و سنگین اقدام کنند.

کاووسی افزود: تایید بار و راننده از دیگر ویژگی های این استارتاپ است که موجب امنیت و صحت بار در طول مسیر حمل می شود؛ اطلاعات رانندگان به صورت دقیق و تخصصی درون سیستم‌های اطلاعاتی باریار ثبت شده و زمینه هیچگونه تخلفی فراهم نیست.

وی تصریح کرد: استارتاپ باریار اکنون تنها در اصفهان فعالیت می کند و روند کاری آن به‌زودی در کشور آغاز می شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها، از روز هشتم آبان‌ماه آغاز به کار کرد و تا روز دوازدهم این ماه در اصفهان ادامه داشت.

کد خبر 395134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.