برگزاری اتوکام ۹۸ با دو گام جدید

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان گفت: دو گام جدید "صنعت نساجی" و "خدمات" در نمایشگاه اتوکام امسال آغاز و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمد اطرج عصر چهارشنبه_هشتم آبان ماه_در آیین افتتاحیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه اتوکام در محل سالن همایش های محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار کرد: افتتاحیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه اتوکام با شعار تولید رونق ملی مزین شده است، از ابتدای سالجاری نیز با شعار زندگی هوشمند شروع به کار کردیم.

اطرج با اشاره به طرح اجرایی سازمان نظام صنفی رایانه ای برای افزایش گردش مالی در این صنعت، گفت: امسال در بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام از دوگام جدید رونمایی شد، گام اول صنعت نساجی است که ۲۵ درصد مشاغل این استان را به خود اختصاص داده و محصولات خود را در نمایشگاه اتوکام امسال به نمایش درآوردند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان اضافه کرد: گام دوم در توسعه اقتصاد دیجیتال و در اتوکام، در حوزه خدمات است، زیرا می‌دانیم ۹۰ درصد توسعه اقتصاد در دست خدمات است همچنین می دانیم بخش سنتی صنعت اقتصاد کشور با این گام به نحو احسن ارتباط برقرار نکرده است.

وی افزود: امسال کشور با فشارهای زیاد حُکام آمریکا همراه بود که باعث یاس و نا امیدی مردم شد، در این راستا شورای سیاستگذاری نمایشگاه تصمیم گرفت فضای اختصاص یافته به نوآفرین‌ها و کسب‌وکارها را افزایش دهد، از این‌رو به سالن دوم و فضای ۱۲۰۰متری منتقل شدند.

اطرج گفت: در سالجاری سازمان نظام صنفی رایانه ای تصمیم گرفت همانند سال‌های گذشته با تفکر جمعی و همکاری سازمان های مرتبط با این حوزه نمایشگاه را برگزار کند و امسال نیز این سازمان مجری برگزاری این نمایشگاه بود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان اعلام کرد: فضای نمایشگاهی امسال بالغ بر ۹ هزار مترمربع در چهار سالن پوشش داده شد و ۱۸۰ مشارکت کننده نیز در حوزه های مختلف صنعت حضور پیدا کردند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که شرکت‌های فناوری استان اصفهان به آن برخوردند تامین نیروی انسانی متخصص است.

کد خبر 395021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فعال ICT IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    1 0
    سلام. متاسفانه نمایشگاه اتوکام اصفهان هر سال بدتر و ضعیف تر از سال قبل برگزار می شود که البته ریشه در ضعیف شدن شرکت های آی تی اصفهان در سطح کشور دارد. لطفا با توجه به رسالت این خبرگزاری در این خصوص یک سلسله گزارش تهیه نمایید. زیبنده اصفهان نیست در این رقابت بازنده میدان باشد.