۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهر گلشن

شهردار گلشن از اجرای طرح‌های عمرانی ترافیکی در این شهر با هدف حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و کاهش تصادفات خبر داد.

حسنعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دهاقان، اظهار کرد: اجرای طرح روشنایی شهر گلشن با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در بلوار شاهد، معابر پارک شهدای گمنام، زیرگذرها، آرامستان و جاده گلشن به سمت دولت‌آباد اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری در این شهر، تصریح کرد: مرحله تکمیلی این طرح درحال انجام است و فاز نخست آن نیز با اختصاص اعتباری بالغ ۸۰۰ میلیون ریال در سال ۹۶ اجرا شد.

شهردار گلشن ادامه داد: تاکنون دسترسی به تصاویر ترافیکی در نقاط حساس و مهم شهر میسر شده است، اما تحقق این امر در دیگر نقاط شهر، مستلزم اجرای فازهای بعدی طرح است.

رضایی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح پایش تصویری دیگر حداقل به دو میلیارد  ریال اعتبار   نیاز دارد.

وی با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های عمرانی ترافیکی این شهر، اظهار کرد: طرح زیرگذر ورودی شهر گلشن در ابتدای فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر به صورت نیمه‌تمام بود که با پیگیری‌های انجام شده، اجرای آن در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت و به پایان رسید.

شهردار گلشن یاداور شد: با تکمیل مراحل اجرایی این طرح، پروژه احداث زیرگذر ورودی شهر گلشن، اصطلاح جاده  دهاقان به شهرضا مقابل شهر گلشن و دو پیچ خطرناک مهدی‌آباد و دولت‌آباد که باعث بروز تصادف می‌شد اصلاح شد که تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی اضافه کرد:  ۴۰ میلیارد ریال اعتبار لازم برای اجرای این طرح از اسناد خزانه تامین شد.

وی با اشاره به اجرای طرح زیرگذر ورودی آرامستان گلشن به سمت ورودی شهر، تصریح کرد: در گذشته این زیرگذر سه متر ارتفاع داشت، اما نیاز تردد خودروها را تامین نمی‌کرد و منجر به اتفاقات ناگوار می‌شد، اما با اصلاح جاده مهدی‌آباد این زیرگذر به طور کامل حذف می‌شود.

شهردار گلشن  با اشاره به نبود دوربرگردان‌های استاندارد در مسیر دهاقان به گلشن، گفت: مراحل اجرایی نصب یک دهنه پل دارای پیاده‌رو به ارتفاع پنج متر در منطقه آرامستان در حال انجام است و پس از نصب کامل آن، پل سابق حذف می‌شود.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر پروژه احداث زیرگذر دیگری به ارتفاع هشت متر در دست اقدام است که مراحل نصب کانال دفع آب‌های سطحی آن باقی مانده است.

وی تصریح کرد: تنها مرحله روشنایی این زیرگذر بیش از چهار میلیارد ریال هزینه دربر دارد.

کد خبر 395004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.