پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه خورشید شهر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۰ درصدی مجموعه تجارتی و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر (خان) خبر داد و گفت: اجرای این پروژه اقتصاد شهری منطقه ۱۵ را متحول خواهد کرد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای پروژه عظیم مجموعه تجارتی و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر (خان) اقتصاد شهری منطقه ۱۵ را متحول خواهد کرد.

وی افزود: تعامل و مشارکت بخش خصوصی با شهرداری و سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های کلانشهری قطعا تحول عظیمی در زیرساخت‌های فرهنگی، رفاهی، گردشگری و تجاری منطقه بوجود خواهد آورد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ در شهرها یکی از راه حل‌های پذیرفته شده توسط شهرداران شهرهای مطرح دنیا است، ادامه داد: امروز مدیران شهری در دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که برای سرعت بخشیدن به توسعه شهری و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز شهروندان با هدف ارتقای کیفیت زندگی چاره‌ای جز استفاده از مشارکت بخش خصوصی ندارند.

وی افزود: پروژه‌های مشارکتی به رونق اقتصادی، اشتغال و توسعه پایدار شهر کمک می‌کنند که در این راستا شهرداری اصفهان از پروژه های مشارکتی استقبال می‌کند.

قاسمی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری اصفهان با پیگیری و رصد روز به روز روند پروژه‌های مشارکتی در دست احداث به توسعه زیرساخت‌های لازم برای سهولت در افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی مجموعه تجارتی و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر (خان) خاطر نشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰۴۸ مترمربع و با مساحت زیربنایی حدود ۲۲۳۰۰ مترمربع در شش سقف در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: طبقه همکف مجموعه تجارتی و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر (خان) به صورت تجاری و با یک مبلمان شهری بزرگ از خیابان اباذر به مساحت حدود ۱۰۰۰ مترمربع است.

وی با بیان اینکه کل مجموعه تجارتی و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر (خان) شامل شش طبقه است که سه طبقه آن تجاری بوده و شامل ۱۸۲ واحد تجاری و ۴۰۶ عدد پارکینگ است، اظهار کرد: این مجموعه نخستین مجموعه‌ای است که در استان اصفهان با سقف وافل، بدون تیر اجرا می‌شود و به صورت پانچ هایی بر روی ستون ها طراحی شده و از نظر سازمان آتش نشانی، شهرداری و سازمان نظام مهندسی مورد تایید است.

کد خبر 394962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.