راه‌اندازی سامانه اینترنتی درخواست ملاقات مردمی با شهردار ارومیه

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جهت درخواست ملاقات مردمی شهروندان با شهردار ارومیه خبر داد.

به گزارش ایمنا،  یاسر اسدپور اظهار کرد: سازمان فاوا همواره تلاش کرده با بکارگیری ظرفیت‌های الکترونیک در جهت حرکت به سمت شهری هوشمند، ضمن ایجاد پل‌های ارتباطیِ گوناگون، برای دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای شهروندان، گامی موثر در جهت تسهیل تعامل دو سویه با شهروندان و تسریع رسیدگی به مشکلات بردارد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این ملاقات شهروندان با شهرداران مناطق تنها از طریق مراجعه حضوری میسر بود؛ افزود: تاکنون دسترسی به سامانه مذکور به صورت داخلی در مجموعه شهرداری ارومیه امکان‌پذیر بوده و متقاضیان برای ثبت‌نام باید به صورت حضوری به دفتر شهردار مراجعه و پس از ثبت درخواست خود، اقدام به پیگیری جهت برقراری ملاقات مردمی می‌کردند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تصریح کرد: سامانه ملاقات مردمی هم اکنون به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفته و شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی khedmat.urmia.ir وارد قسمت درخواست ملاقات با شهردار شده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

اسدپور گفت: از مزایای این سامانه امکان ثبت درخواست به صورت غیرحضوری است که در این شیوه فرد متقاضی می‌تواند با بارگذاری مستندات در سامانه و وارد کردن شماره همراه خود،  درخواست را ثبت و در ادامه از طریق پیامک و کد رهگیری، روند رسیدگی به وی اطلاع داده می‌شود.

کد خبر 394912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.