احداث سکوی سبزیجات در سبزه میدان تبریز

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از احداث سکوی جدید ویژه عرضه مستقیم سبزیجات برای صیفی‌کاران در سبزه‌میدان تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابراهیم محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سکوی ویژه صیفی‌کاران جهت حمایت از صیفی‌کاران تبریز و سهولت در عرضه مستقیم محصولات، همچنین حذف واسطه‌ها، در سبزه‌میدان در دست احداث و تکمیل است.

محمدی افزود: برای احداث این میدان در گذشته که محل کوره آجرپزی بوده، گودال‌هایی ایجاد و کوره پس از  پر شدن تبدیل به میدان شده است و این امر به مرور زمان باعث نشست زمین میدان می‌شود.

وی ادامه داد: سکوهای قدیمی نیز  از این قاعده مستثنی نبوده و به علت این امر بیشتر آن‌ها قابل استفاده نیستند، به همین دلیل نیاز بیش از پیش به بازسازی اساسی این مرکز مهم اقتصادی است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: این مرکز زنجیره غذایی کشور در شان تبریز، احیا و بازسازی می‌شود که همین امر نویدبخش تبدیل آن به مرکز صادرات سبزیجات به کشورهای همسایه است.

محمدی از تداوم برنامه‌های اشتغال‌زایی نیز در این مرکز در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی سبزه میدان خبر داد و گفت: در کنار این سکو، سکوی دیگری نیز  بازسازی شده و در اختیار بهره‌برداران قرار می‌گیرد.

کد خبر 394795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قادر یاروی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    باسلام و احترام در سبزه میدان تبریز با زیرپا گذاشتن حقوق شهروندی باعث سلب آرامش ساکنین می شوند