بارندگی‌ها در اصفهان ادامه دارد/ کاهش ۴ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی تا روز سه‌شنبه، گفت: بارش‌های متناوب، کاهش محسوس دما و مه آلودگی برای بیشتر مناطق به ویژه غرب، جنوب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی در دو روز آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان به صورت نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و در مناطق غرب، شمال و جنوب استان نیز بارش رگبارهای متناوب گاهی با رعد و برق و مه آلودگی پیش بینی می شود و بارش برف در ارتفاعات غرب استان دور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته، گفت: بیشترین بارش ها از شهرهای چادگان با میانگین ۶.۶ میلیمتر، نطنز با میانگین ۵.۵ میلیمتر، بادرود با میانگین ۴.۶ میلیمتر، داران با میانگین ۴.۵ میلیمتر، سمیرم با میانگین ۳.۶ میلیمتر ، فریدونشهر و زرین شهر با میانگین  ۲‌.۵ میلیمتر و نجف آباد با میانگین ۲.۲ میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه میانگین بارشی روز گذشته در کلانشهر اصفهان ۱.۴ میلیمتر بوده است، اضافه کرد: بارندگی ها در سایر شهرهای استان نیز کمتر از یک میلیمتر ثبت شده است.

علی عسگریان با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: خوروبیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای صفر درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه  و کمینه دما در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و هفت درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

کد خبر 394675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.