بررسی کروم بوک "پیکسل‌بوک‌گو"

اخیرا گوگل کروم بوک جدیدی به نام پیکسل بوک گو را به بازار عرضه کرده است که توان پردازشی بسیار بالایی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، "پیکسل بوک گو" (Pixelbook Go) جدیدترین کامپیوتر تولید شده توسط شرکت گوگل بوده که اخیرا به بازار عرضه شده است؛ طراحی خاص این دستگاه توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. ضخامت کروم بوک پیکسل بوک گو، ۱۳ میلی‌متر و وزن آن ۹۰۰ گرم است؛ بنابراین می‌توان آن را به راحتی با خود حمل کرد. بدنه این لپ‌تاپ از فلز ساخته شده که باعث افزایش طول عمر و کیفیت آن می‌شود.

صفحه کلید  پیکسل بوک گو، دارای نور پس‌زمینه بوده و بلندگوهای آن نیز دوگانه است؛ نمایشگر این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچ و دارای دو رزولوشن ۱۰۸۰p و ۴K است. همچنین پردازنده پیکسل بوک گو از نوع Core i۵، M۳ و Core i۷ بوده که کاربران می‌توانند مطابق سلیقه خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنند. حافظه داخلی این لپ‌تاپ بین ۶۴ تا ۲۵۶ گیگا بایت و رم آن نیز بین هشت تا ۱۶ متغیر است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه که گوگل به آن اشاره کرده، صفحه کلید پیشرفته آن است؛ این صفحه کلید به گونه‌ای ساخته شده که کاربران می‌توانند به آسانی و بدون هیچ صدای اضافی، کلمات خود را تایپ کنند. گوگل ویژگی این صفحه کلید را "Hush Keys"  نامیده است. این لپ‌تاپ دارای یک وب‌کم دو مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p بوده که برای برقراری تماس‌های تصویری تعبیه شده است.

شرکت گوگل از چیپ Titan برای افزایش امنیت این دستگاه استفاده کرده است؛ عمر باتری این دستگاه ۱۵ ساعت و ۴۷ دقیقه است و با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع، تنها با ۲۰ دقیقه شارژ می‌توان به مدت دو ساعت از این گجت استفاده کرد. قیمت پایه پیکسل بوک گو، ۶۴۹ دلار ارزیابی شده است؛ این لپ تاپ در حال حاضر در کشورهای آمریکاو کانادا به فروش می‌رسد.

کد خبر 394558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.