فلاح زاده: خود را بی جهت بر روی زمین انداختم!

دروازه بان سایپا گفت: حق با هواداران سپاهان بود و در یک صحنه بی جهت خود را بر روی زمین انداختم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد فلاح زاده پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی امروز از این نظر که یک امتیاز کسب کردیم خوب بود. مهم ترین نکته این بازی کسب یک امتیاز از خانه سپاهان صدر جدولی بود. با این تیم جوان امیدوارم هفته های آینده هم همین روند را طی کنیم.

سنگربان سایپا درباره روند سینوسی این تیم، گفت: تیم جوان باید یک جاهایی سوخت دهد و این اتفاقات رخ می دهد. تیم ما دو سه بازیکن زیر 20 سال در زمین داشت. امیدوارم مدیران باشگاه این موضوع را درک و از مربیان تیم حمایت کنند و بازیکنان نیز پاسخ این اعتماد را بدهند.

وی با بیان اینکه جوانان تیم باید قدر سرمربی تیم را بدانند، تاکید کرد: هیچ مربی جلوی تیم هایی مثل سپاهان و استقلال اینگونه به جوانان میدان نمی دهد. جوانان ما باید این قضیه را درک و روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

فلاح زاده در پاسخ به این سوال که هواداران سپاهان در برخی صحنه ها معترض بودند و اعتقاد داشتند تیم حریف وقت کشی می کند، تصریح کرد: حق با هواداران سپاهان بود و در یک صحنه بی جهت خود را بر روی زمین انداختم. داخل زمین نیز از بازیکنان سپاهان معذرت خواهی کردم و از هواداران این تیم معذرت می خواهم.

کد خبر 394539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.