پیروزی نامی نو در دقیقه آخر بازی

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم نامی نو موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم شهروند ساری را در سالن پیروزی اصفهان شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _سوم آبان‌ماه ماه _ تیم فوتسال نامی نو در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در سالن پیروزی به مصاف تیم شهروند ساری رفت که با نتیجه دو بر یک به نفع نامی نو پایان یافت.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

ورزشگاه: سالن پیروزی

تماشاگر: ۴۵ نفر

گل‌ها:

شهروند ساری: فاطمه خلجی دقیقه ۲۷.
نامی نو: الهام عسگری دقیقه۳۰، مهسا علی مدد دقیقه۴۰.

ترکیب تیم:

ترکیب نامی نو: فرزانه توسلی، الهام عسگری، مهتاب بنایی، مهسا علی مدد، مهسا نظری، فریماه حبیبیان، فهیمه ارزانی، میترا مسعودی، آزاده اژدری، راضیه پرسه، مطهره توکلی، مهدیه محمودی نیا.
سرمربی: میترا چین سری.

ترکیب شهروند ساری: مطهره مصطفایی، شیرین اسماعیلی، عاطفه عابدی، رقیه صومعه، شادی بهرامی، نسرین قمی، نسیم نوازنده، فاطمه نادری، فاطمه خلجی، الناز عبداللهی.
سرمربی: فائزه جعفرزاده.

گزارش بازی:

نیمه اول:  با سوت داور بازی آغاز شد، هردوتیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند و با احتیاط بازی می کنند. نیمه اول بیشتر دقایق نامی نو صاحب توپ است و حمله ها از جانب این تیم صورت می گیرد، شهروند ساری هم باتوجه به دفاع خوبی که دارد مانع گل زنی نامی نو شده است که این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
نیمه دوم: بازی جذاب تری را از هر دوتیم شاهد بودیم. نامی نو حملات پی در پی به سمت دروازه شهروند ساری می کرد که هیچکدام منجر به رسیدن گلی نشد تا دقیقه ۲۷ فاطمه خلجی بازیکن شهروند ساری موفق می شود دروازه نامی را باز کند و گل اول بازی را به ثمر برساند. در دقیقه ۳۰ الهام عسگری موفق شد روی ضربه آزاد بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند که کادر فنی شهروند ساری به این گل اعتراض داشتند و طی این اعتراض ها سرپرست شهروند ساری از زمین بازی اخراج شد تا بازی با چند دقیقه تاخیر ادامه یابد. دقایق آخر بازی میترا چین سری مربی نامی نو بازی را پنج نفره کرد تا بتوانند گل برتری را به ثمر برسانند که در دقیقه ۴۰ مهسا علی مدد با یک شوت زیبا دروازه شهروند ساری را باز کرد و نامی نو با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز میدان شد.

دقایق حساس: 

دقیقه ۵: شوت خطرناک بازیکن نامی نو که دروازبان شهروند ساری دفع می کند.
دقیقه۸: مطهره مصطفایی دروازبان شهروند ساری شوت محکم مهسا علی مدد بازیکن نامی نو را می گیرد.
دقیقه۱۲: شوت بازیکن شهروند ساری را فرزانه توسلی دروازبان نامی نو مهار می کند.
دقیقه۱۳: دروازبان نامی نو برای حمله جلو می کشد که بازیکنان شهروند ساری از این موقعیت استفاده می کنند و شوتی به سمت دروازه خالی نامی نو می زنند که مدافع نامی نو این توپ را درهوا دفع می کند.
دقیقه ۱۴: شوت بازیکن نامی نو را دروازبان شهروند ساری دور می کند.
دقیقه ۱۷: شوت از راه دور مهسا نظری توسط دروازبان شهروند ساری دفع می شود.
دقیقه۱۹: حمله تیمی شهروند ساری از کنار دروازه نامی نو به بیرون می رود.
دقیقه۲۰: شوت محکم بازیکن نامی نورا مدافع شهروند ساری دفع می کند.
دقیقه ۲۱: روی یک حمله تیمی بازیکنان نامی نو به دروازه شهروند ساری می رسند که شوت بازیکن نامی نو را دروازبان شهروند ساری دفع می کند.
دقیقه۲۴: بازیکن نامی نو با دروازبان شهروند ساری تک به تک می شود که دروازبان توپ را دفع می کند.
دقیقه ۲۶: شوت بازیکن نامی نو به تیر دروازه شهروند ساری برخورد می کند و به بیرون می رود.
دقیقه ۲۷: فاطمه خلجی موفق می شود بایک شوت زیبا دروازه نامی نو را بازکند.
دقیقه۲۹: ضربه تک به تک بازیکن نامی نو را دروازبان شهروند ساری می گیرد.
دقیقه۳۰: شوت رقیه صومعه بازیکن شهروند ساری از بالای دروازه به بیرون می رود.
دقیقه ۳۰: الهام عسگری موفق می شود روی یک ضربه آزاد دروازه شهروند ساری را باز کنند و بازی را به تساوی بکشاند.
دقیقه۳۴: ضربه آزاد برای شهروند ساری که فرزانه توسلی توپ را دفع میکند.
دقیقه۳۵: ضربه آزادی دیگر برای شهروند ساری که این بار با اختلاف کم به بیرون می رود، روی توپ برگشتی مهسا نظری بازیکن نامی نو شوتی به سمت دروازه شهروند ساری می زند که با برخورد به تیر دروازه به بیرون می رود.
دقیقه ۳۶: دروازبان نامی نو برای حمله از دروازه بیرون می آید که بازیکنان شهروند ساری توپ ربایی می کنند و شوتی به سمت دروازه نامی نو میزنند اما مدافع نامی نو با قرار گرفتن در چارچوب مانع گلزنی تیم شهروند ساری می شود.
دقیقه۳۸: شوت مهسا نظری بازیکن نامی نو از کنار دروازه شهروند ساری به بیرون می رود.
دقیقه۴۰: مهسا علی مدد بازیکن نامی نو در دقیقه آخر بازی روی یک شوت زیبا موفق می شود گل دوم نامی نو و پیروزی بخش نامی نو را به ثمر برساند.

کد خبر 394491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.