خانه کشتی پوریای ولی افتتاح شد

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: خیرین و جامعه کشتی دست در دست یکدیگر توانستند این سالن را مرمت کنند، امیدوارم بهترین بهره برداری را از خانه کشتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی میرزایی در آئین افتتاحیه خانه کشتی پوریای ولی اظهار کرد: خوشحال هستیم که پس از گذشت یک سال سالن پیر کشتی استان اصفهان مرمت و بازسازی شد.

وی ادامه داد: این سالن با همت مدیرکل ورزش و جوانان، خیران و جامعه کشتی بازسازی شد.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان با اشاره به اینکه این سالن در مهر ماه سال ۹۷ در دست تعمیر قرار گرفت، افزود: این سالن قدیمی از صفر تا صد بازسازی و تمام تجهیزات آن به روز شد.

میرزایی اضافه کرد: خیران و جامعه کشتی دست در دست یکدیگر توانستند این سالن را مرمت کنند، امیدوارم بهترین بهره برداری را از خانه کشتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تشکر می‌کنم از هیئت تربیت بدنی استان اصفهان زیرا که کمک زیادی برای بازسازی خانه کشتی کرد.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در رابطه با هزینه‌های این سالن گفت: تشک های کشتی قیمت بالایی دارند، و تشک های این سالن حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برده است. تاسیسات و سرویس بهداشتی این سالن نیز به صورت کامل نوسازی شد.

همچنین محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این آئین اظهار کرد: تشکر می‌کنم از کسانی که برای افتتاح و نوسازی این سالن تلاش کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم شاهد برنامه های بیشتری در سال های جاری یاشیم و افراد بتوانند در رشته های مختلف برای ورزش استان اصفهان افتخار آفرینی کنند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان اضافه کرد: خوشحال هستم که این سالن برای ورزشکاران آماده شد و امیدوارم که افتخار آفرینی این ورزشکاران را در سطح کشوری و بین المللی شاهد باشیم.

کد خبر 394311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.