آغاز بارش‌ها در اصفهان از امروز

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت جوی از بعد از ظهر امروز یکشنبه به صورت افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی و بارش رگبارهای متناوب گاهی با رعد وبرق خواهد بود، گفت: فعالیت این سامانه بارشی طی روزهای آینده در بیشتر مناطق به‌ ویژه در غرب و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی سه روز آینده در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی استان از بعد از ظهر امروز به صورت افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی و بارش رگبارهای متناوب گاهی با رعد وبرق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های متناوب در چند روز آینده ادامه دارد، افزود: فعالیت این سامانه بارشی در بیشتر مناطق به‌ویژه در غرب و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: چوپانان با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنکترین ساعات صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی خاطرنشان کرد: غبار محلی در ساعات اولیه صبح در کلانشهر اصفهان به سبب افزایش تردد خودروها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 393817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.