افزایش دو برابری حضور اصفهانی‌ها در پیاده‌روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: آمار ثبت نام کنندگان زائران کربلا در استان اصفهان امسال بیش از ۳۰۰ هزار نفر بود که نسبت به سال قبل با آمار ۱۵۰ هزار نفری تقریبا با افزایش دو برابری روبه‌رو بودیم.

غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار شرکت کنندگان در همایش بزرگ اربعین، اظهار کرد: آمار ثبت نام در سامانه "سماح" ۲۷۳ هزار و ۹۲۰ نفر است که با آمار ثبت نامی شهر کاشان که ۳۲ هزار و ۲۲۵ نفر بوده‌ است جمعا ۳۰۶ هزار و ۱۴۵ نفر از استان اصفهان در سایت سماح ثبت نام کرده و در راهپیمایی اربعین حضور یافتند.

وی در خصوص آمار سال ۹۷ افزود: در سال گذشته ۱۵۰ هزار نفر ثبت نامی در سایت سماح از استان اصفهان داشتیم که امسال تقریبا با این آمار با افزایش دو برابری زائران استان اصفهان در کربلا روبه‌رو بودیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان همایش اربعین امسال را خوب ارزیابی و تصریح کرد: زمانی که در رویدادی بدین با عظمتی بیش از سه میلیون زائر در مسیری همسفر هستند، قطعا با امکانات محدود کشور عراق مشکلات و کاستی‌هایی هم وجود دارد اما در مجموع امسال وضعیت زائران خوب بود و در این همایش بزرگ مشکل خاصی ایجاد نشد.

کد خبر 393776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.