اصفهان از کاندیداهای پیشرو برای عضویت شهر دوستدار کودک

شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان یکی از کاندیداهای پیشرو در ایران برای عضویت در شهرهای دوستدار کودک است که امیدواریم پس از سپری شدن مراحل مورد نیاز در یونیسف، زمینه الحاق آن نیز فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _یکشنبه ۲۸ مهرماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به این که این هفته به نام «هفته ورزش و تربیت بدنی» نامگذاری شده است اظهار کرد: تا کنون در تمام مناطق ۱۵ گانه از تمام ظرفیت‌های خود برای توسعه ورزش همگانی به خوبی استفاده کرده‌ایم که امیدواریم شهروندان نیز در این ارتباط همکاری‌های لازم را انجام دهند.

شهردار اصفهان با بیان اینکهروزهای پایانی هفته گذشته فرصتی فراهم شد تا در اجلاس شهرهای دوستدار کودک جهان شرکت کنیم گفت: شهر دوستدار کودک شهری است که امکان زندگی در محیطی امن، سالم و پاکیزه را برای همه کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند و همه در کنار هم می‌توانیم با مشارکت کودکان و نوجوانان این فضا و فرصت را در برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌ها بسازیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهر اصفهان یکی از کاندیداهای پیشرو در ایران برای عضویت در شهرهای دوستدار کودک است که امیدواریم پس از سپری شدن مراحل مورد نیاز در یونیسف، زمینه الحاق آن نیز فراهم شود؛ تاکنون گام‌های زیادی در این راستا برداشته شده و زمینه برای الحاق اصفهان به شهر دوستدار کودک فراهم شده است.

نوروزی با بیان اینکه در حاشیه اجلاس شهرهای دوستدار کودک جهان و دیدارهای خوبی که وجود داشت، با مقام‌های شرکت کننده گفت و گوهایی انجام شد، افزود: به جز مباحث مربوط به اجلاس، محور این دیدارها بحث و تبادل نظر در خصوص حمل و نقل پاک بود که نتایج خوبی داشت.

وی تاکید کرد: دنبال توسعه خطوط اتوبوس تندرو و راه اندازی تراموا در کنار خط دو مترو هستیم، بنابراین برای پیمودن مسیرهای صحیح جهت بهره‌برداری، نیاز به الگو قرار دادن تجربیات سایر شهرهای دنیا است که این گفت و گوها فرصتی فراهم می‌کند تا از تجربیات دیگران به خوبی برای بهتر ساختن شهر استفاده کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به خدمت رسانی تیم اعزامی شهرداری اصفهان در کربلای معلی، گفت: به مناسبت اربعین حسینی عده‌ای از پاکبانان شهر از حوزه خدمات شهری و سایر بخش‌ها به شهر کربلای معلی برای خدمت رسانی به زائران اعزام و تلاش‌های بسیاری انجام دادند که از همه آنها باید قدردانی کرد.

کد خبر 393767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.