شهرداری تهران روزانه ۱۰ هزار زائر اربعین را در نجف اسکان می‌دهد

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: شهرداری با ایجاد زیرساخت‌های لازم روزانه ۱۰ هزار زائر اربعین را در شهر نجف اسکان می‌دهد.

به گزارش ایمنا کامران زنگیشه با اشاره به برپایی ۵۰ چادر توسط سازمان بهشت زهرا (س) اظهار کرد: این چادرها در منطقه «حولی» نجف تحت نظارت و مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۴۰ آتش‌نشان نیز با دو دستگاه خودرو اطفای حریق و تجهیزات انفرادی به پوشش ایمنی صحن حضرت زهرا(س)، آشپزخانه‌های زیر صحن و موکب اسکان استانداری تهران می‌پردازند.

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین شهرداری تهران به منظور کمک به همکاران عراقی خود تجهیزاتی شامل ۴۰۰ عدد انواع مخزن پسماند، ۲۷ تن کیسه پسماند و سایر موارد نظیر انواع جارو و فرغون را در قالب چهار تریلی از تهران به نجف منتقل کرده است که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران نیز در شهرهای مختلف عراق از جمله کربلا، نجف و کوفه مستقر هستند و در نگهداشت این شهرها به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری تهران با سازمان های عراقی به منظور خدمات رسانی مشترک به زائران اربعین چندی پیش در تهران به امضا رسید.

کد خبر 393600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.