آغاز نخستین دوره تعالی سازمانی سازمان قطارشهری اصفهان

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: نخستین دوره تعالی سازمانی سازمان با ارزیابی این سازمان بر اساس ۹ معیار آغاز شد.

محمدرضا بنکدار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حضور ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی و شهرداری اصفهان در سازمان اظهار کرد: در این ارزیابی، بر اساس ۹ معیار طی سه روز پیاپی مورد پایش قرار خواهیم گرفت.

شهرداری اصفهان در اسفند ۱۳۹۷ به عنوان نخستین شهرداری کشور، تقدیرنامه شانزدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد؛ این نخستین شهرداری کشور است که در جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده و با هدف افزایش بهره‌وری و اثربخشی سازمانی، خود را در معرض ارزیابی قرار داده است.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان تصریح کرد: اصفهان به عنوان یکی از کلان‌شهرهای پیشرو در این بخش حرکت‌های جدی و زیربنایی را دنبال کرده و پس از تجربه چندین برنامه راهبردی، در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ یکی از اهداف چهارگانه اصلی خود را افزایش بهره‌وری در مدیریت منابع و سرمایه های انسانی قرار داده است؛ همچنین اهتمام در به کارگیری نظام‌های نوین مدیریتی ذیل برنامه تحول شهرداری داشته و پروژه استقرار مدل تعالی سازمانی(EFQM) را مد نظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه تعالی سازمان قطار شهری اصفهان از اولویت‌های اصلی این سازمان قلمداد می‌شود، گفت: براساس الگوی ایرانی مدل EFQM به عنوان معروف ترین مدل تعالی مورد استفاده طی ۱۶ سال گذشته در ایران مورد توجه قرار گرفته و شهرداری اصفهان توانست پس از بررسی ارزیاب‌ها تقدیرنامه شانزدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کند.

بنکدار ادامه داد: پس از این موضوع، قرار است در سه روز با حضور ارزیابان در محل سازمان و پروژه‌های قطارشهری اصفهان، وضعیت تعالی سازمان در مسیر تعالی، مورد ارزیابی قرار گیرد و در این زمینه نقاط قوت و نواحی بهبود، به طور موثر شناسایی شده و ارتقا یابد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز بکارگیری بهترین شیوه‌ها، مهارت‌ها و تکنیک‌های مدیریت پروژه ها از طریق مدل بلوغ مدیریت پروژه های سازمانی(OPM۳) مورد ارزیابی قرار گرفته است.

کد خبر 393448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.