بازگشت جادو/ هوپر نیامده هوا شد

هواران استقلال در این چند روز امیدوار بودند گری هوپر مهاجم اسکاتلندی که مد نظر این تیم بود امروز در تست پزشکی شرکت کند اما حالا با کنسل شدن بلیت او حضور او در استقلال در هاله ای از ابهام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  احتمال بازگشت علی کریمی به لیگ برتر، شکست تحقیر آمیز تیم ملی والیبال مقابل ژاپن و ابهام برای حضور گری هوپر در استقلال مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی صبح امروز- 22مهرماه- بود.

"گل" با عنوان "بازگشت جادو" از احتمال بازگشت علی کریمی به دنیای مربیگری اشاره کرد، موضوع زمانی جدی می شود که نیمکت دو تیم لیگ برتری خالی است.

"خبرورزشی" از کنسل شدن بلیط گری هوپر خبرداد، مهاجمی که هواداران استقلال تا حدی از حصور او در بین آبی ها اطمینان داشتند، اما حالا با با این اتفاق دیدن او با پیراهن آبی استقلال دور از انتظار باشد.

"ایران ورزشی" با عنوان "این چه وقت مصدومیت بود کاپیتان" از مصدومیت اشکان دژاگه و عدم سفر او به بحرین نوشت، مصدومیتی که او را از دو بازی اخیر تیم ملی دور کرده است و شاید جایگاه او در اردوهای بعدی را نیز در خطر بیاندازد.

"حرفی برای گفتن نداشتیم" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص شکست تیم ملی والیبال مقابل ژاپن است، شکستی که به بدترین شکل صورت گرفت و والیبال دوستان را به یاد دوران قبل از ولاسکو انداخت، باید دید سرمربی که از مصر و ژاپن شکست های بدس می خورد در جایگاه خود ابقا می شود یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

"مصدوم امید قبراق استقلال" عنوان جالب "هدف" در خصوص اتفاقات اخیر مهدی قائدی است؛ بازیکنی که با تماس مدیران استقلال و به دلیل مصدومیت از تیم ملی امید خط خورد تا در بهترین فرم خود در تمرینات استقلال حاضر شود.

"تیم ملی با نشاط در منامه" عنوان اول "شوت" است، عنوانی که خبر از حال و هوای جدید تیم ملی می دهد، وضعیتی که انتظارات فوتبال دوستان را بالا برده  و حالا آنها رویای نه حضور در جام جهانی بلکه صعود از گروه جام جهانی را در سر دارند.

"فرمانده ای به نام سید جلال" عنوان "پیروزی" در حمایت از کاپیتان پرسپولیس است، بازیکنی که نه تنها یک دفاع بلکه ستون تیم قهرمان سه دوره اخیر ایران بوده است و حالا در بسیاری از مواقع جای خالی او در ترکیب احساس می شود.

کد خبر 393195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.