اجرای بزرگترین طرح زیباسازی در زرند

شهردار زرند گفت: به زودی بهترین و زیباترین طرح فضاسازی شهری در زرند اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا مهدلو اظهار کرد: در یکسال گذشته فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های زیباسازی و نصب و بهسازی المان‌های شهری انجام شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح و بهسازی ورودی شهر زرند از سمت کرمان به عنوان مهم‌ترین و بهترین ورودی این شهر در دستور کار این شهرداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح سعی داریم تمامی فضاهای سبز اطراف و داخل میدان را جمع‌آوری و بهسازی کنیم.

شهردار زرند تصریح کرد: ساخت آلاچیق، فضای استراحت، سکوی نماز، سرویس بهداشتی، گل‌کاری، چمن‌کاری جدید، ایجاد مسیر سلامت، سنگ فرش و جدول‌گذاری، نورپردازی و ساخت المان‌های جدید از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در این میدان خواهد بود .

مهدلو هزینه اجرای این طرح را در فاز اول بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم به همت نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری طراحی و اجرای این میدان تا عید نوروز به پایان برسد.

وی با اشاره به هجوم حیوانات موذی به این میدان، تصریح کرد: متاسفانه ریشه بسیاری از درختان در این میدان توسط این حیوانات از بین رفته و شهرداری مشغول حذف ترون‌های خشکیده است.

شهردار زرند از اجرای یک طرح زیبا سازی شهری دیگر خبر داد و گفت:به زودی بهترین و زیباترین طرح فضاسازی شهری در زرند اجرا خواهد شد.

کد خبر 392993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.