اصلاح هندسی معابر و تقاطع‌های منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: جهت رفاه شهروندان برای سفرهای درون شهری از ابتدای سال تاکنون ۱۰ مورد اصلاح هندسی معابر و چهارراه‌ها و تقاطع‌ها را انجام داده که ۴۶۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فعالیت‌های ترافیکی منطقه شش همسو با سیاست‌های حمل و نقل و ترافیک پلیس راهور و نیروی انتظامی است.

وی افزود: در این منطقه جهت رفاه شهروندان برای سفرهای درون شهری از ابتدای سال تاکنون ۱۰ مورد اصلاح هندسی معابر و چهارراه‌ها و تقاطع‌ها را انجام داده که ۴۶۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه به منظور ایمن‌سازی معابر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح این منطقه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: برای انجام خط‌کشی عابر پیاده سطح منطقه و مقابل مدارس به مناسبت بازگشایی مدارس نیز ۲۰ مورد خط‌کشی عابر پیاده و ۱۰ مورد خط‌کشی طولی خیابان‌ها انجام و حدود ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از آزادسازی محله احمدیه و تعریض گذر در بافت فرسوده این محله خبر داد و گفت: امسال در محدوده گلستان شهدا و محله احمدیه اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و املاک واقع شده در محدوده طرح توسط واحد آزادسازی املاک منطقه آزادسازی شده و شاهد تعریض گذرها و ایجاد پارکینگ‌هایی در منطقه خواهیم بود.

برکت ادامه داد: واحد عمران منطقه شش نیز با ایجاد روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه به میزان ۱۱۲۵۰ تن و اصلاح و لکه‌گیری اصولی معابر به میزان ۱۸۵۲ تن انجام و جمعا در بخش آسفالت‌ریزی مبلغ دو میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان هزینه شده که این موارد تاثیرات مثبت بسیاری بر تسهیل ترافیک منطقه خواهد گذاشت.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از اقدامات مختلف فرهنگی ورزشی در حوزه فرهنگ ترافیک این منطقه خبر داد و گفت: علاوه بر اقدامات عمرانی و خدماتی در حوزه توسعه فرهنگ ترافیک نیز گام‌های مؤثری برداشته شده و با تعامل با دستگاه ها و ادارات مختلف در جهت ترویج و توسعه فرهنگ دوچرخه در سفرهای کوتاه درون شهری، برای شهروندان برنامه‌های فرهنگی و همایش های ورزشی برگزار شده که با ایجاد انگیزه و توزیع جوایز ارزنده از جمله اهداء دوچرخه به شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان را ترغیب به استفاده از دوچرخه کرده‌ایم تا در سه حوزه بحرانی ترافیک، کم‌تحرکی و آلودگی هوا گام‌های موثری برداریم.  

کد خبر 392912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.