فردوسی حسینی، فخری دیگر برای دیار کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در آستانه اربعین حسینی مراسم گرامیداشت میرزا احمد الهامی، ملقب به فردوسی حسینی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با مشارکت سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، حوزه هنری، میراث فرهنگی و هیئات مذهبی در زادگاهش، کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در ششمین گام از گرامی داشت مفاخر شهر، آیین گرامی داشت میرزا احمد الهامی از ادیبان برجسته ی کرمانشاهی حوزه شعر حسینی صورت می پذیرد.

عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه, اظهار کرد: در این برنامه که ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۸ مهرماه در تکیه معاون الملک و با حضور استاد گرانمایه حاج علی انسانی انجام می شود و از پیشکسوتان و درگذشتگان شعر و ادبیات آیینی و مداحان اهل بیت تجلیل می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: تجلیل از مشاهیر و مفاخر کرمانشاهی که چندی پیش با مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه به عنوان تقویم ثبت شد، چندی است در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.

کد خبر 392598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.