تدوین سند پنج ساله شهرداری گلپایگان

شهردار گلپایگان از تدوین سند چشم‌انداز پنج‌ساله این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، پیمان شکرزاده امروز(سه‌شنبه) در همایش توجیهی کارگزاران و عوامل حمل و نقل دانش‌آموزی، اظهار کرد: رانندگان سرویس مدارس در تعلیم و آموزش دانش‌آموزان نقش مهمی برعهده دارند.

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس با رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی و قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند به ارتقاء فرهنگ ترافیک در دانش‌آموزان کمک کنند به همین با ارزیابی و شناسایی رانندگان نمونه  در روز حمل و نقل از آن‌ها تجلیل می‌شود.

شهردارگلپایگان گفت: شش شرکت حمل و نقل در این شهر توسط شهرداری جهت صدور پروانه فعالیت خودروهای حمل و نقل دانش‌آموزی سازماندهی شدند.

شکرزاده تصریح کرد: پروانه فعالیت ۲۱۰ خودرو شامل ۱۷۲ سواری و ۳۸ مینی‌بوس صادر شده است تا در سال تحصیلی جدید نقل و انتقال بیش از سه هزار دانش‌آموز را در شهر انجام دهند.

وی اضافه کرد: اتمام پروژه آزادسازی بلوارامام رضا(ع) و خیابان شهید مطهری و باغ بانوان در الویت اقدامات شهرداری قرار دارد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه سیستم دفع آب‌های سطحی در شهر کامل نیست، افزود: بخشی از پروژه دفع آب‌های سطحی در منطقه مسکن مهر و کانال لاهوتی به اتمام رسیده است.

شکرزاده با بیان اینکه دو میلیون مترمربع معابر و خیابان شهر به آسفالت نیاز دارد که ۷۰ درصد آن مربوط به ترمیم و لکه‌گیری است، گفت: به دنبال جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث ترمینال در شهر گلپایگان هستیم.

وی از تدوین سند چشم‌انداز پنج ساله شهرداری گلپایگان خبر داد و افزود: اگر برنامه‌ریزی مدونی انجام شود در کنترل و اجرای پروژه‌ها مشکل ایجاد نخواهد شد.

شهردارگلپایگان گفت: با اجرای عملیات تبدیل شبکه‌های هوایی برق به کابل زمینی در خیابان امام خمینی(ره) از این پس شاهد شاخه‌بری در این خیابان نخواهیم بود.

شکرزاده گفت: مصالحی از نوع بلوک به ضخامت هشت سانتی‌متر که در برابر سرما و استهلاک بالای تردد خودرو مقاوم است در خیابان امام خمینی(ره) بکار می‌رود، خاطرنشان کرد: برای پارک حاشیه‌ای این خیابان، پارکینگ طبقاتی توسط بخش خصوصی در دو نقطه احداث می‌شود.

کد خبر 392573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.