دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی از بسته‌های لوازم‌التحریر هلال احمر بهره‌مند شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از اجرای طرح ملی ارمغان مهر داوطلبان نیکوکار اصفهانی خبر داد و گفت: در قالب طرح جامدادی با همکاری شهرداری اصفهان و جمع‌آوری سود ۱۱ میلیون تومانی در این طرح ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش ایمنا به نقل از جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ شهریار انصاری، اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی طرح ارمغان مهر به همراه  طرح ابتکاری جامدادی مهر با مشارکت خیران داوطلب و جوانان بشر دوست جمعیت هلال شهرستان اصفهان  اجرا شد.
وی با بیان اینکه در طرح ملی ارمغان مهر خیرین و داوطلبین هلال احمری اقدام به جمع آوری و تهیه لوازم تحریر، لباس و لوازم مورد نیاز مدرسه برای دانش آموزان کم برخوردار کردند، گفت: در قالب این طرح  نزدیک به ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده اهدا گردید. همچنین توسط خیران داوطلب کفش و لباس برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی آماده شد که ۱۰۰ نفر را پوشش دادیم.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان، تصریح کرد: اعضای جوان و خوش ذوق دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با اجرای طرح ابتکاری جامدادی مهر تلاش کردند تا لبخند را بر لب دانش آموزان نیازمند اصفهانی بنشانند.
انصاری با تاکید به اینکه این طرح با همکاری شهرداری اصفهان به مدت یک هفته در ورودی چهارباغ اجرا شد، افزود: بازدیدکنندگان با حضور در غرفه جامدادی مهر، علاوه بر خرید لوازم التحریر مورد نیاز خود، امکان خرید و اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند را نیز داشتند.
وی خاطر نشان کرد : سود حاصله از اجرای این طرح بالغ بر ۱۱ میلیون تومان بود که در جهت کمک به تحصیل کودکان نیازمند با تهیه بسته های لوازم التحریر شامل دفتر، مداد، خودکار، جامدادی بین دانش آموزان نیازمند در سطح شهر اصفهان توزیع شد.
گفتنی است معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان با حضور در غرفه جامدادی مهر ضمن بازدید و گفتگو با اعضای کانون دانشجویی هلال احمر، ابتکار دانشجویان و اعضای جوان را قابل تحسین دانست و از همت و تلاش اعضای حاضر در غرفه تشکر کرد.

کد خبر 392298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.