رضایتمندی ۸۰ درصدی شهروندان همدانی از عملکرد شهرداری

شهردار همدان از رضایتمندی ۸۰ درصدی شهروندان همدانی از عملکرد سازمانش خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی اظهار کرد: نتایج تماس‌های شهروندان همدانی با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ نشان داد که ۸۰ درصد مردم این شهر از عملکرد شهرداری راضی و نسبت به بهبود شرایط امیدوار هستند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت عملکرد شهرداری‌ها و همچنین تأثیر میزان رضایت شهروندان در افزایش اعتماد و مشارکت عمومی، همگرایی جامعه و کارایی بهینه حوزه مدیریت شهری، در عملکرد شهرداری در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری همدان و عوامل مؤثر بر آن مورد بررسی و شناسایی قرار گرفته است.

شهردار همدان گفت: در مدتی که سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان آغاز به فعالیت کرده ۱۲۹ هزار تماس با این مجموعه گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس تعداد ۲۱ هزار و ۸۹۴ پیام ثبت و به کارتابل ۶۰۰ نفر از کارکنان مختلف شهرداری ارجاع شده، گفت: تاکنون تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ درخواست شهروندان پیگیری شده که رضایتمندی ۸۰ درصدی شهروندان را باعث شده است.

صوفی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار شهرداری همدان در راستای خدمت‌رسانی به مردم و بررسی میزان عملکرد و رضایتمندی از مدیران و کارشناسان، عملکرد این نهاد را در مطبوعات استانی به صورت فصلی منتشر کرده و خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیر، مرداد و شهریورماه حدود پنج هزار و ۸۵۰ پیام در این مرکز ثبت شده ادامه داد: رضایتمندی ۷۳ درصدی در تابستان کسب شده و تعدادی از پیام‌ها نیز از طرف کارکنان شهرداری زمان‌بر اعلام شده که پس از بررسی و آماده شدن شرایط و ملزومات باقی مانده درخواست‌ها هم در نوبت انجام قرار خواهد گرفت.

شهردار همدان با بیان اینکه در مجموع در طی این سه ماه ۷۳ درصد رضایتمندی شهروندان کسب شده است، گفت: تماس‌های پرتکرار در این مدت با سامانه ۱۳۷ شامل ساخت و سازهای غیر مجاز ۱۵.۹۸ در صد، لکه گیری معابر ۳۵.۱۲ درصد، روکش آسفالت ۴.۳۶ درصد، پاک سازی معابر ۳.۳۹ درصد، جمع آوری نخاله ۳.۳۹ درصد، رفع سد معبر ۲.۳۶ درصد، درخواست نصب مخزن و زباله ۲.۲۲، رفع سد معبر مصالح ساختمانی ۲.۱۵ درصد بوده است.

وی ادامه داد: تماسها در مورد سد معبر اجناس ۲.۱۳ درصد و نوار حفاری عرضی ۲.۰۱ درصد و گندزدایی و شستشوی مخزن زباله ۱.۷۵ درصد، رفع نشست زمین ۱.۷۲و خاموشی پایه چراغ داخل پارک ۱.۶۵ درصد و همچنین درخواست نصب سرعت‌گیر ۱.۴۴ و رفع سد معبر اصناف ۱.۳۵ درصد بوده است.

کد خبر 392274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.