تخریب ۳ هزار متر دیوارکشی غیرمجاز در فردیس

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس از تخریب دیوارکشی غیر مجاز با مساحت سه هزار مترمربع در این منطقه شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا، شهرام وارسته با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تخلفات ساختمانی یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری فردیس است، اضافه کرد: لازم است شهروندان فردیسی در صورت مشاهد هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و یا تخلف ساختمانی، مراتب را با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در میان گذارند تا از گسترش موارد نقض قانون و بی‌نظمی در محیط شهری جلوگیری شود.

وی از تخریب دیوارکشی غیر مجاز در شهرک ناز فردیس خبر داد و اظهار کرد: مساحت این دیوار کشی سه هزار متر مربع بود که بر اساس دستور قضایی صادره از دادستان فردیس تخریب شد.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس با بیان اینکه ساخت و ساز غیر مجاز موجب تخریب کالبد شهری می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صیانت از جان شهروندان بخشی از وظیفه مدیریت شهری است در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم.

وارسته از اجرای طرح‌های نوسازی و اصلاح آسفالت معابر و خیابان‌های این منطقه خبر داد و اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت مدیریت این منطقه شهری در این زمینه ساماندهی معابر شهری است.

وی ادامه داد: عملیات اصلاح آسفالت در بخش عمده‌ای از خیابان‌ها و معابر اصلی و مرکزی شهر و محلات و خیابان‌های فرعی شامل خیابان دجایی شرقی از بلوار ۴۴ متری امام خمینی(ره) تا تقاطع بلوار قریشی کارواش ۷۷، مدرسه شهید منوچهری در آذر غربی و مجتمع‌های آرد گندم در شهرک ناز خیابان گل‌ها مقابل کلانتری شهرک ناز به سمت خیابان یکم شرقی با استفاده از ۲۵ کامیون تراش آسفالت  انجام شده است.

کد خبر 392127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.