بیش از ۶۰ درصد ماشین‌آلات صنعت طلا در اصفهان تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد ماشین آلات صنعت طلا در استان اصفهان تولید می شود، گفت: همجواری استان یزد با این استان که در تولید جواهرات ۲۱ عیار زبانزد است مشارکت، مشارکت کنندگان در نمایشگاه استان اصفهان را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان، امروز – سه شنبه ۹ مهرماه – در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت و ماشین آلات وابسته، اظهارکرد: این نمایشگاه فقط یک نمایشگاه ملی نیست بلکه  به دلیل توسعه جغرافیایی و حضور شرکت‌هایی از اقصی نقاط کشور، همچنین مشارکت کنندگانی از کشورهای ایتالیا و ترکیه، بین المللی است.

وی افزود: امسال شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان به منظور افزایش هم‌افزایی و هم‌صدایی در این نمایشگاه، میزبان اتحادیه‌های طلا و جواهر کشور است و به لطف فعالان اقتصادی وجواهر امروز یکی از کیفی‌ترین نمایشگاه‌ها در استان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: با پیگیری شرکت نمایشگاه‌ها، اتاق بازرگانی، اتحادیه طلا، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی، مشارکت کنندگانی که در این نمایشگاه حضور یافتند از پرداخت مالیات معاف هستند و این مشکلی است که سال‌های گذشته شرکت کنندگان با آن روبه رو بودند.

یارمحمدیان افزود: همجواری استان یزد با این استان که در تولید جواهرات ۲۱ عیار زبانزد است استقبال مشارکت کنندگان از این نمایشگاه را افزایش داده است.

به گزارش ایمنا، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت و ماشین آلات وابسته طی روزهای ۹ تا ۱۲ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللیاستان اصفهان در پل شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 391716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.