افزایش ۲۸ دستگاه خودرو امدادی به ناوگان آتش نشانی اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در یکسال گذشته حدود ۲۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی به ناوگان آتش نشانی اصفهان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور شیشه فروش در آیین بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی کوی میلاد (شماره۲۵) که با حضور مدیران شهری، رییس و اعضای اسلامی شورای شهر، پدر شهید اکبری از شهیدان مدافع امنیت و جمعی از شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان در جریان سیل اخیر که خسارات زیادی بر جای گذاشت و البته برکاتی را نیز به همراه داشت به عنوان معین استان های خوزستان و لرستان انتخاب شد.

وی افزود: ۸۰ نفر از عوامل شهرداری اصفهان و شهرهای اطراف در پی حادثه سیل در استان لرستان حضور یافتند که نمود عینی مدیریت بحران است؛ پس از آن اصفهان به عنوان معین با اعزام ۳۰۰ نفر از عوامل آتش نشانی همراه با ماشین آلات در استان خوزستان حضور یافت و امدادرسانی بسیارخوبی را انجام داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه امروز در استان لرستان بازسازی چهار هزار واحد مسکونی توسط استان اصفهان درحال انجام است، اظهار کرد: اقدامات استان و شهر اصفهان در کمک به سایر استان ها مانا و پایدار است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تاکنون اقدامات مهمی در زمینه افزایش ایمنی شهر اصفهان انجام شده است، ادامه داد: سال گذشته برای تقویت امکانات آتش نشانی شهر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

شیشه فروش بهره برداری از ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی اصفهان را به معنای توجه مدیریت شهری اصفهان به ایمنی شهر دانست و تأکید کرد: همواره نیاز به شهر ایمن داریم.

وی خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته حدود ۲۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی به ناوگان آتش نشانی اصفهان اضافه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه جایگاه اصفهان و ایمنی آن به عنوان چهارراه ارتباطی کشور بسیار حائز اهمیت است، گفت: در آینده نزدیک شش ایستگاه آتش نشانی دیگر در نقاط مختلف شهر اصفهان کلنگ زنی می شود که به افزایش ایمنی شهر کمک می کند.

وی ادامه داد: آمارها نشان می دهد در یک سال گذشته ۲۰۰ هزار نفر از شهروندان آموزش های ایمنی را فراگرفته اند و چهار هزار نفر از حوادث نجات پیدا کرده اند؛ از این رو باید با بسیج امکانات مولفه های پایداری و ماندگاری شهر را افزایش دهیم.

شیشه فروش گفت: شهرداری اصفهان ۱۰ ایستگاه پایش آنلاین سنجش آلودگی هوا در شهر اصفهان را تجهیز کرده است که اقدام بسیار شایسته ای است.

کد خبر 391298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.