احداث مسیر ویژه اتوبوس تهران – کرج/ حریق در بزرگراه امام علی(ع)

در بسته خبری امروز از برگزاری دوره آموزش شهروندی در فریمان تا دسته‌بندی و رتبه‌بندی مدیران شهری و بازگشایی محور محمدآباد به شهرک بعد از هفت سال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کمبود زمین برای توسعه فضای سبز گرگان

یحیی ستوده نیا، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان با بیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر گرگان ۷.۴۳ متر مربع است، گفت: یکی از مشکلات شهرداری گرگان در توسعه فضای سبز شهری، کمبود زمین برای تبدیل به فضای سبز است.

اعلام زمان دقیق اعمال قانون در طرح زوج و فرد تبریز

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد خودروها از دوم شهریور در تبریز آغاز شده است، گفت: این طرح به طور جدی و همراه با اعمال قانون از ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود.

۹۰۰ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق توسط آتش‌نشانان سنندجی انجام شد

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۹۰۰ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در شش ماهه نخست سال جاری توسط آتش نشانان سنندجی خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۴۸ عملیات اطفاء حریق و ۳۵۲ عملیات امداد و نجات بوده است.

حریق خودرو در بزرگراه امام علی

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه خودرو در بزرگراه امام علی خبر داد.

شش بازار مشارکتی میوه و تره بار تهران از بهره‌ برداران پس گرفته شد

سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: طی یک سال اخیر شش بازار مشارکتی میوه و تره بار که با وجود پایان مدت قرار داد، بهره بردار حاضر به تخلیه و واگذاری بازار نبود با انجام اقدامات حقوقی پس گرفته شد.

برگزاری دوره آموزش شهروندی در فریمان

اولین دوره آموزش شهروندی و کار با خاموش کننده‌های دستی در مرکز آتش نشانی شهرداری فریمان برگزار شد.

احداث "مسیر ویژه اتوبوس" در مسیر تهران کرج

محبوبه ذاکری سهی، معاون مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات امکان سنجی احداث مسیر ویژه اتوبوس کرج_تهران و بالعکس خبر داد.

محور محمدآباد به شهرک طرق بعد از ۷ سال بازگشایی شد

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از بازگشایی محور محمدآباد به شهرک طرق بعد از هفت سال خبر داد.

دسته‌بندی و رتبه‌بندی مدیران شهری

حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران گفت: مدیران شهرداری به مدیران راهبردی، حرفه‌ای، پایه و سطوح عالی تقسیم بندی می‌شوند.

پرداخت عوارض کلید توسعه شهر است

امیر هوشنگ نوری آرا، شهردار خرم دره گفت: پرداخت عوارض کلید توسعه هر شهر و کمک حال شهرداری‌ها در ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

کد خبر 391233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.