وقوع ۳۲ حادثه آتش‌سوزی در شهر گلشن

شهردار گلشن از وقوع ۳۲ حادثه آتش‌سوزی در این شهر در شش ماه گذشته خبر داد.

حسنعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دهاقان با اشاره به کاهش حوادث آتش‌سوزی در این شهر، اظهار کرد: حوادث آتش‌سوزی با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شده است، اما این سازمان برای خدمات‌رسانی بهتر به تجهیزاتی مانند پرس هیدرولیک، لوازم نجات از چاه و یک دستگاه خودرو نیاز دارد.

وی با اشاره به وقوع دو حادثه آتش‌سوزی در  مزرعه باغ بزرگ و یک واحد مرغداری این شهر در یک ماه گذشته، عنوان کرد: در شش ماه گذشته ۳۲ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در سامانه آتش‌نشانی گلشن ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

شهردار گلشن از وقوع چهار حادثه جاده‌ای در محور مواصلاتی دهاقان به شهرضا در این مدت خبر داد و افزود: متاسفانه در این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند.

رضایی خاطرنشان کرد: ۱۳ مورد از عملیات‌های ثبت شده در سامانه آتش‌نشانی گلشن مربوط به حوادث واقع شده در منازل شهروندان است.

وی با اشاره به برگزاری مانور آتش‌نشانی در روز هفتم مهرماه و مصادف با روز آتش‌نشان در این شهر خبر داد و اظهار کرد: از این روز به مدت یک هفته کلاس‌های آموزشی امداد و نجات و اطفاء حریق با حضور کارشناسان آتش‌نشانی در مدارس شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 391172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.