برخی از بازیکنان استقلال با جو و سر و صدا در لیگ بازی می‌کنند!

بازیکن تیم ذوب آهن گفت: در ذوب آهن برخلاف بسیاری از تیم ها همه چیز روی اصول است. الان بازیکنانی در لیگ برتر و همین تیم استقلال وجود دارند که با سر و صدا و جو دادن در لیگ بازی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلاد فخرالدینی پس از تساوی دو بر دو ذوب آهن مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود و موقعیت های ذوب آهن بیشتر بود. مساوی عادلانه بود، اما اگر از موقعیت های خود استفاده می کردیم شانس پیروزی در بازی را داشتیم.

بازیکن تیم ذوب آهن درباره شرایط خود در این باشگاه گفت: باشگاه ذوب آهن بسیار خوب و ریشه دار است و اگر امکان پذیر بود زودتر به این باشگاه می آمدم. در ذوب آهن برخلاف بسیاری از تیم ها همه چیز روی اصول است. الان بازیکنانی در لیگ برتر و همین تیم استقلال وجود دارند که با سر و صدا و جو دادن در لیگ بازی می کنند.

وی افزود: استقلال بازی بزرگی است و نباید اینگونه باشد. بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می کردند، زمانی که وارد استقلال شدم سابقه کاپیتانی تراکتورسازی داشتم و بیش از ۹۰ بازی در لیگ انجام داده بودم؛ اما در استقلال و در کنار بازیکنان با کیفیتی چون آرش برهانی و سجادشهباززاده کوچک ترین عضو تیم بودم. در ذوب آهن رویه فرق دارد و تنها بازیکنان با کیفیت جذب تیم می شوند.

فخرالدینی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهادی از استقلال داشته باشی به این تیم خواهی رفت؟ پاسخ داد: با ذوب آهن قرارداد دارم و موظف به انجام بهترین بازی برای ذوب آهن هستم. فعلا باید صبر کرد و دید که چه پیش می آید

کد خبر 391086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.