آموزش نکات ایمنی به کودکان تبریزی با استفاده از نقاشی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: رسیدن به شهر ایمن با مشارکت شهروندان یکی از چشم‌اندازه‌های سازمان است.

به گزارش ایمنا، با توجه به آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با همکاری فرهنگسرای بزرگ الغدیر جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در جامعه نسبت به برگزاری مسابقه بزرگ ایمنی و آتش‌نشانی برای کودکان کمتر از ۱۳ سال در فرهنگسرای الغدیر اقدام کرد.

این مسابقه که در محیطی شاد و مفرح و با حضور کارکنان سازمان آتش‌نشانی و آتش‌نشان‌های داوطلب برگزار شد، با استفاده از وسایل بازی و نقاشی، نکات ایمنی و آتش‌نشانی به کودکان آموزش داده شد.

اکبر دشتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز هدف رفتاری مورد انتظار از کودکان بعد از برگزاری این مسابقه را آشنایی با شماره تلفن ۱۲۵ سازمان و تماس با آن در مواقع اضطراری، شناسایی موارد حادثه‌ساز در منزل و مدرسه و اجتناب از انجام آن‌ها و در نتیجه ایفای نقش در کاهش حوادث عنوان کرد.

وی ارائه آموزش‌های لازم در امور آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و پیشگیری از حوادث را از اهداف مجموعه مدیریتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز بیان کرده و افزود: اداره آموزش سازمان در طول سال طرح‌های متنوع آموزشی را به‌ صورت رایگان برای عموم شهروندان برگزار می‌کند.

دشتی رسیدن به شهر ایمن با مشارکت شهروندان را یکی از چشم‌اندازه‌های سازمان معرفی کرده و تحقق این امر را منوط به همکاری و مشارکت شهروندان در طرح‌های آموزشی در جهت معرفی تبریز به ‌عنوان شهر ایمن در کشور دانست.

کد خبر 391008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.