عملیات مرمت و بازسازی حمام تاریخی قلعه وداغ آغاز شد

گلپایگان- معاون عمرانی فرمانداری گلپایگان گفت: مجموعه پارک آبی سرپوشیده شهر گلشهر با سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیار تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا ازشهرستان گلپایگان، مجید نوری امروز پنجشنبه _چهارم مهرماه_ در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در شهرستان ها را باید در الویت کاری قرار دهند، اظهار کرد: پیش بینی می شود که مجموعه پارک آبی سرپوشیده گلشهر با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال به بهره‌برداری برسید.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده چهار میلیارد تومان تسهیلات بانکی با نرخ سود ۱۰ درصد و باز پرداخت پنج ساله برای اتمام این مجموعه تفریحی ورزشی از سوی صندوق کارآفرینی امید ظرف مدت یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری گلپایگان از آغاز مرمت و بازسازی حمام قلعه تاریخی وداغ در شهر گلشهر خبر داد و تصریح کرد: موانع و مشکلات برق رسانی و ارائه تسهیلات بانکی دو پروژه باغ تالار و مرکز بومگردی شهر گلشهر نیز تا یک ماه آینده برطرف می‌شود.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای حمایت از ایجاد سرمایه گذاری و فراهم شدن زمینه اشتغال همکاری لازم را انجام دهند.

کد خبر 390975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.