استقامت رمز عبور  از بحران‌ها و تحریم‌ها است

گلپایگان- فرمانده کمیته جست‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن با حمله به ایران قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت، اما ملت ایران با روحیه استقامت جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و دشمن بعثی ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سید محمد باقرزاده امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه مهم‌ترین پیام شهدا استقامت است، اظهار کرد: با اتکا به عنصر استقامت می‌توانیم از تحریم‌ها، بحران‌ها و گرداب‌های سخت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش و کوشش انسان را به هدف نهایی می‌رساند، گفت: دشمن با حمله به ایران قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت، اما ملت ایران با روحیه استقامت جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و دشمن بعثی ناکام ماند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: جنگ یعنی تسلیم دشمن شدن یا جهاد کردن است همانگونه که در جنگ با مقاومت مردم خرمشهرآزاد شد، زنان در جنگ تحمیلی نقش محوری داشتند زیرا با بدرقه خود همسران و فرزندانشان را به جبهه‌ها اعزام کردند.

وی گفت: وقتی شیپور جنگ نواخته شود، دلسوزان واقعی راهی میدان جنگ می‌شوند چرا که زمانی که کشور در صلح و صفا است نمی‌توان دلسوزان واقعی را شناخت.

سردار باقرزاده گفت: دشمنی آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس در دوران جنگ به ما ثابت شد که از فروش سیم خاردار به ما خودداری می‌کردند و از طرفی تجهیزات نظامی و هواپیمای جنگی در اختیار عراق قرار می‌دادند.

وی تصریح کرد: عده‌ای که می‌خواهند روحیه استقامت، شهادت طلبی و اعتقادات دینی در جامعه از بین برود نام و تصویر شهدا را از خیابان‌ها و مبلمان شهری حذف می‌کنند، تا ملت بصیر ایران در صحنه است دین کتمان نخواهد شد.

کد خبر 390931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.