از نتیجه شهرآورد ناراحتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما از نتیجه شهرآورد ناراحت هستیم و از تمام طرفداران نیز عذر خواهی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آندره‌آ استراماچونی امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: شما بهتر از ما می دانید که در ایران، بازی استقلال و پرسپولیس مهم ترین بازی لیگ است. پس همه ما از نتیجه شهرآورد ناراحت هستیم و از تمام طرفداران نیز عذر خواهی می‌کنیم، اما همانگونه به بازیکنانم گفتم نگرش من متفاوت است. بالافاصله بعد از مسابقه ذهنیت خود را تغییر دادیم و به بازی بعد فکر کردیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: تیم ذوب آهن بازی ها را زودتر از بقیه تیم‌ها آغاز کرد چرا که در لیگ قهرمانان آسیا بود و از این نظر آمادگی بهتری کسب کردند.

وی درباره جذب مهاجم یا بازیکن دیگری توضیح داد: می‌دانیم که در این بازی‌ها کمتر از چیزی که لیاقت داشتیم را کسب کردیم و کمترین گلی که می‌توانستیم را به ثمر رساندیم. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات بسته است و تنها می‌توانم روی بازیکنانی که در اختیار دارم حساب باز کنم. نمی‌دانم که باشگاه به تمام بازیکنان خارجی در دسترس آگاه است یا خیر و این کار باشگاه است و من تنها بر روی بازیکن خود تمرکز می‌کنم.

استقلال با دو عنصر تهاجمی مقابل ذوب‌آهن

استراماچونی افزود: چیزی که در مسابقه قبل توانستم انجام دهم این بود که با دو عنصر تهاجمی برای گل زنی اقدام کردیم و در بازی فردا نیز همان کار را خواهیم کرد.

سرمربی استقلال درباره وضیعت مصدومان و محرومان گفت: فرشید اسماعیلی از یک محرومیت بازگشته و در دسترس است. روزبه چشمی هنوز به صددرصد آمادگی نرسیده ، اما می‌تواند بازی کند. دیاباته نیز مشکل مصدومیت دارد و تا پیش از تعطیلات فیفادی به بازی‌ها نمی‌رسد. فرشید باقری از ناحیه مچ پا مصدوم شد و پزشکان تیم در حال کار بر روی ایشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که در مسابقات آخر ذوب آهن در فصل گذشته دیدم، آن‌ها به روش تک مهاجم بازی می‌کنند و منصوریان یکی از مربیان آماده لیگ است. چیزی که از ذوب آهن انتظار داریم بازی با سیستم چهار یک سه دو و سیستم باز و نفر به نفر است.

انتظار از تبریزی بیشتر است

استراماچونی با اشاره به رویایی دوباره تبریزی با ذوب آهن تاکید کرد: مرتضی یک بازیکن بسیار خوبی است و بعد از عملکرد عالی در ذوب آهن به استقلال آمد. در استقلال انتظار داریم که تبریزی همان عملکردی که در ذوب آهن داشت را اجرا کند، اما بازی کردن در استقلال دشوار است چراکه رقابت سختی بین بازیکنان در جریان است و فشار زیادی هر بازیکن متحمل می شود.

سرمربی استقلال افزود: سه بازی پشت سر هم داریم و سعی دارم از تمام ظرفیت بازیکنانم استفاده کنم.

هرچه زودتر VAR  را وارد کنید

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در پنج هفته گذشته سطح لیگ ایران را چگونه دیدید؟ پاسخ داد: لیگ ایران یکی از سخت ترین لیگ های آسیا بوده به این دلیل که بسیار متعادل است و هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. در حال حاضر عضوی از فوتبال ایران هستم و امیدوارم که فدراسیون فوتبال هرچه زودتر var را معرفی کند. لیگ ایران از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار است و معرفی سیستم کمک داور ویدیویی، برای هواداران نیز جذاب خواهد بود.

استراماچونی پیرامون تعداد بالای کارت‌های زرد و قرمز تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: سه کارت قرمز در چهار مسابقه دریافت کردیم و به تصمیم داور احترام می‌گذاریم، اما به نظر من دو یا سه این کارت‌ها اشتباه بوده است. لیگ زیبا و جالب خواهد شد اگر کمک داور ویدیویی وارد فوتبال شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مربوط به تفاوت داوران ایرانی و ایتالیایی و تفاوت‌های فناوری در این دو کشور، گفت: در ایران کیفیت فوتبال خوب است. من چهار بازی تا کنون در لیگ ایران بودم و فشار زیادی را بر داور دیدم. زمانی که در یونان بودم با سرمربی دیگر تیم‌ها صحبت کردیم و در نهایت سال بعد VAR وارد لیگ یونان شد. به عقیده من داوران نیاز به کمک کنند، به عنوان مثال وقتی در دربی داور پنالتی اعلام کند، زمانی که کمک داور ویدیویی آن را تایید کند دیگر کسی اعتراضی نمی‌کند. داور رهبر زمین است و کمک داور ویدیویی کمکی برای داور.

کد خبر 390929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.