آماده آغاز عملیات اجرایی تراموا هستیم

شهردار شیراز از آمادگی مجموعه شهرداری برای آغاز عملیات اجرایی تراموا در شش ماهه دوم امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، حیدر اسکندرپور، در دیدار با هیئت آلمانی متشکل از مدیرعامل و مدیر برنامه‌ریزی شرکت مشاور حمل و نقل درسدن – برلین و رییس دپارتمان محیط زیست درسدن، اظهار کرد: به منظور کاهش ترافیک ناشی از عملیات اجرایی و افزایش رضایتمندی شهروندان، احداث تراموای شیراز در فازها و قطعات مختلف برنامه‌ریزی و اجرا شود.

شهردار شیراز خطاب به هیئت آلمانی تاکید کرد: در این راستا تراموای شیراز طی نخستین فاز در مسیر کوتاه و اثرگذار در محدوده مرکزی شیراز اجرا شود و در انتها با تکمیل قطعات مختلف، پروژه تراموا به بهره‌برداری کامل برسد.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از فازهای مختلف تراموا و استفاده شهروندان از این وسیله حمل و نقل منجر به همراهی بیشتر مردم برای تکمیل پروژه تراموا می‌شود.

اسکندرپور با بیان اینکه اجرای پروژه تراموا در شیراز نتیجه تلاش شهرداری و استفاده از دانش و تجربه آلمانی است، گفت: در پروژه تراموای شیراز، هیئت آلمانی نقش مشاور ارشد را دارد که مطالعات به تایید نهایی آن‌ها می‌رسد و بر نحوه اجرای پروژه نیز نظارت می‌کنند.

شهردار شیراز با ابراز امیدواری از همکاری مشترک با هیات آلمانی گفت: شیراز در بین کلانشهرهای ایران، نخستین شهری است که در مسیر ایجاد تراموا قدم گذاشته و امیدوارم سایر کلانشهرهای ایران نیز با دیدن نتیجه این همکاری مشترک به سمت ایجاد تراموا ترغیب شوند.

کد خبر 390858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.