آموزش فرهنگ مدیریت پسماند به دانش‌آموزان در سمنان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از طرح خدمات‌رسانی سازمان با عنوان "طرح مهر" خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا پیوندی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند در راستای حمایت از قشر فرهنگی شهر، در لیست اقدامات خدماتی خود با عنوان "طرح مهر"، اقداماتی را از ۲۰ شهریور ماه آغاز کرده که تا ۲۰ مهرماه هم ادامه دارد.

وی با اشاره به برخی از اقداماتی که در جهت رفاه حال دانش‌آموزان و محیط آموزشی در دست اقدام است، گفت: شستشو، تعمیر و رنگ‌آمیزی مخازن زباله، جمع‌آوری نخاله و مصالح ساختمانی در معابر و اطراف محیط آموزشی، پاک‌سازی و تنظیف، شستشو و گذرهای منتهی به مدارس و تنظیف پیاده‌روها و جوی‌ها، پاک‌سازی علف‌های هرز پیاده‌روهای اطراف مدارس را می‌توان نام برد.

پیوندی افزود: در این طرح تمامی مدارس سطح شهر با به‌کارگیری همه نیروها و تجهیزات سازمان مدیریت پسماند، نظافت و پاکسازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به اینکه در طرح مهر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با موضوع مدیریت پسماند در زمان بازگشایی مدارس توسط این سازمان اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این برنامه‌ها، علاوه بر آموزش فرهنگ مدیریت پسماند، دانش‌آموزان با پاکبانان و فعالیت آن‌ها آشنا می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید که مصادف با هشتمین سال متوالی آموزش و فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند در مدارس ابتدایی شهر سمنان است، تداوم آموزش‌های انجام شده موجب شود در آینده شاهد تغییر محسوس در زمینه افزایش دانش، بینش و رفتار شهروندان در زمینه‌های مرتبط با مدیریت پسماند، افزایش همکاری با پاکبانان برای پاکیزگی شهر و کاهش آلودگی محیط زیستی در این حوزه باشیم.

کد خبر 390670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.