قهرمان دو و میدانی حالا برای ذوب آهن/ آقای گل ها بوی گل نمی دهند

پانصد و هشتاد و ششمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و نهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "ازتک فرصت ها بهره نبریم بازی گره می خورد" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از محمدرضا حسینی مطرح شده است. حسینی که پس از هفته ها مصدومیت در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان برای سپاهان به میدان رفت در خصوص این دیدار اظهار کرد: در این دیدار تنها از پنجاه درصد توانم استفاده کردم و بازی به بازی بهتر خواهم شد. وی ادامه داد: فرصت گلزنی در این دیدار کم نداشتیم اما وقتی از تک فرصت ها استفاده نکنیم بازی گره خواهد خورد.

"نقل و انتقالات پر سر و صدا در لیگ فوتبال بانوان" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به اختلافات بوجود آمده بین تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان با مسئولین این تیم که منجر به جداشدن و پیوستن آنها به تیم آذرخش کردستان را داشت.

" امیدوارم سلامتی سوشا به خطر نیفتاده باشد" و "آقای گل ها هنوز بوی گل نمی دهند"عناوین پایانی این رسانه الکترونیک هستند.

" قهرمان دو ومیدانی حالا برای ذوب آهن میدود" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به بازی های خوب پژمان منظمی ١٧ساله که در غیاب مصدومین ذوب آهن در دو بازی گذشته این تیم در ترکیب اصلی قرارگرفت و نمایش قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت دارد. وی که توسط منصوریان از خوزستان کشف شد و با درخواست این مربی به اصفهان آورده شد از قهرمانان دو و میدانی نیز می باشد و در دیدار برابر نفت آبادان از اواسط میدان با استارتی سریع و ارسال پاس برای عباسی مقدمات گل تیمش را فراهم کرد.

" بازی با استقلال؟ هرطورشده باید ما برنده باشیم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از قاسم حدادی فر بیان شده است. وی در خصوص بازی با استقلال اظهار داشت: استقلال تیم خوب، پرمهره و با هواداران بسیاری است اما تیم مانیز بازی به بازی بهتر شده و باید این دیدار را با برد پشت سر گذاریم. وی ادامه داد: آنطور که من خبر دارم در هفته جاری مشکلات مالی باشگاه حل می شود و درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.
"مطهری به دیدار با استقلال می رسد"عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 390509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.