توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه خدمات شهری

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: به منظور برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی باید سطح روابط و مناسبات انسانی در شهرها توسعه یابد.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در جلسه هماهنگی ستاد معاونت خدمات شهری اظهار کرد: کسب رضایت شهروندان و در عین رعایت قوانین مهمترین دغدغه مدیریت شهری و به خصوص حوزه خدمات شهری است.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات در سطح مناطق ۱۵ گانه با هدف ارائه خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و در نتیجه رضایتمندی حداکثری آنها انجام می‌شود، تصریح کرد: برای ایجاد رضایت مندی شهروندان، نظافت معابر، حفظ و نگهداری فضای سبز، رفع سدمعبر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، لایروبی انهار و مادی ها، زیباسازی شهر از جمله اقداماتی است که همواره با جدیت انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: پیام‌های مردمی ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری به صورت مداوم رصد می شود و موضوعات مطرح شده به شکل ویژه ای دنبال می‌شود تا رضایت شهروندان حاصل شود. 

امیری با بیان اینکه اجرای طرح های اجتماعی و توسعه برنامه های فرهنگی و هنری یکی از اولویت‌های حوزه خدمات شهری است، گفت: به منظور برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی باید سطح روابط و مناسبات انسانی در شهرها توسعه یابند در واقع باید در برنامه‌ریزی‌ها بافت، ساختار و فعالیت‌ها را به گونه‌ای تنظیم کرد که به توسعه تعاملات و ارتباطات عمیق و کیفی کمک کند.

وی افزود: از اقداماتی که می‌توان برای گرایش به سمت رویکردهای اجتماعی و فرهنگی به آن اشاره کرد پیوند زدن جنبه های زیباشناختی، فرهنگی و هنری با وجوه مختلف زندگی شهروندان است که از جمله آن می توان به زیباسازی دیوارها و بناهای شهر، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز، ایجاد اوقات فراغت مناسب برای خانواده ها، آسان سازی دریافت خدمات و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: اجرای برنامه فرهنگی و اجتماعی تاثیر مطلوبی در ارائه خدمات به شهروندان و افزایش فرهنگ شهروندی به وجود آید.

کد خبر 390485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.