تیم دو و میدانی سپاهان قله ای برای پیشرفت ورزشکاران است

سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان گفت: تیم سپاهان توانست در اولین سال حضور خود در رشته دو و میدانی گام خوبی را بردارد و نایب قهرمان این مسابقات شد. تیم سپاهان توانست با امتیاز ۴۵۶ بر سکوی دوم این رقابت ها پا بگذارد.

عزیزالله مشفقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیست و سومین مسابقات لیگ برتر دو و میدانی برگزار شد، این مسابقات از ۲۷ مرداد ماه آغاز و ۲۶ شهریورماه در تهران مراسم اختتامیه آن برگزار شد. در سه دور ۱۱ تیم با یکدیگیر به رقابت پرداختند.

وی در رابطه با مقام تیم سپاهان ادامه داد: تیم سپاهان توانست در اولین سال حضور خود در رشته دو و میدانی گام خوبی را بردارد و نایب قهرمان این مسابقات شد. تیم سپاهان توانست با امتیاز ۴۵۶ بر سکوی دوم این رقابت ها پا بگذارد.

سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان در رابطه با وضعیت بازیکنان سپاهان، گفت: ورزشکاران تیم سپاهان با اخلاق و حرفه ای بودند. ۶۰ درصد تیم دو و میدانی را بازیکنان اصفهانی و بومی تشکیل داده اند و اولویت باشگاه نیز این کار بود. ابتدا ورزشکاران بومی را وارد تیم کردیم و سپس در ماده های دیگر بهترین بازیکنان ایران را جذب کردیم.

مشفقی افزود: پر امتیاز ترین ورزشکاران این دوره از لیگ برتر مسلم نیا دوست بود که در قسمت هزار و پانصد متر و ۳ هزار متر ما شرکت کرده بود و این بازیکن توانست به عنوان دومین بازیکن امتیاز آور لیگ شناخته شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری باشگاه سپاهان در فرصت کمی توانست تیم دو و میدانی را ببندد و مدیریت خوب تابش باعث شد که به بهترین شکل این کار صورت بگیرد و مهندس تابش در آیین اختتامیه نیز حضور پیدا کرد.

سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان با اشاره به اینکه از بودن مسئولین در کنار ورزشکاران قوت قلب می گیریم، ادامه داد: حضور مسئولین در اختتامیه این مسابقات نشان دهنده این بود که به ورزش دو و میدانی توجه خاصی دارند، ما پاسخ خوبی به باشگاه سپاهان دادیم و توانستیم در اولین حضور خود امتیاز های خوبی را کسب کنیم. این مقام را به تمام پرسنل فولاد مبارکه سپاهان تقدیم می‌کنیم.


مشفقی در پاسخ به این سوال که آیا امکانات و حمایت ها برای ورشکارن دو و میدانی باقی می‌ماند؟ گفت: در تفاهم نامه ای که امضا شد، مهندس تابش اعلام کرد من مانند دیگر رشته ها از این رشته نیز حمایت های لازم را انجام خواهم داد و تابش این کار را تا آخر انجام داد. تابش شرطی برای ما گذاشت و این بود که این کار را به طور مستمر و دقیق انجام بدهیم.

وی افزود: در سال های آینده شاهد مقام های بهتری از تیم دو ومیدانی خواهید بود. خواهش ما این است که بودجه لازم به تیم دو و میدانی تزریق شود چراکه امسال ما تیم بانوان و آقایان را با ۷۰۰ میلیون تومان بستیم. 

سرپرست تیم دو و میدانی افزود: حضور تیم سپاهان در ورزش دوو میدانی یعنی قله ای برای پیشرفت بازیکنان دو و میدانی و افرادی که بعد ها به این رشته روی می‌آورند.

مشفقی در رابطه با لیگ امسال گفت: لیگ خوب بود، اما بسیار فشرده بود و ما در طول یک ماه سه دوره لیگ را برگزار کردیم و اگر فاصله استراحت برای ورزشکاران قرار داده نشود، دچار آسیب دیدگی می‌شوند و این اتفاق برای تیم ما افتاد که باعث عقب ماندن تیم ما از قهرمانی شد.

وی تصریح کرد: تضمین می‌کنم که سال آینده تیم سپاهان به قهرمانی دست پیدا می‌کند.

کد خبر 390177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.