پست جدید صبا کمالی در صفحه اینستاگرام

صبا کمالی در اینستاگرام خود با انتشار یک ویدیو از عجله نکردن و قضاوت گفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبا کمالی بازیگر تلویزیون در صفحه شخصی خود ویدیویی از روایت داستان کشاورز چینی از الن واتس را منتشر کرده است در این ویدیو آورده است:

کل فرآیند طبیت یک فرآیند تلفیقی با پیچیدگی عظیم است و برای همین واقعا غیر ممکن است بگوییم آنچه در آن اتفاق می‌افتد خوب است یا بد؛ زیرا شما هرگز نمی‌دانید عواقب یک اتفاق خوب چه خواهد بود.

این بازیگر که هفته گذشته در حمایت از سحر خدایاری پستی منتشر کرده بود و برخی از کاربران واکنشی شدیدی به آن نشان دادند و کمالی با حذف این پست اینستاگرامی‌اش، تاکید کرد از کسانی که او را بی‌اعتقاد و دشمن مذهب معرفی کرده‌اند، بسیار گله‌مند است.

صبا کمالی متولد ۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری، بازیگر است و فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش ازدانشکده سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۸ می‌باشد از تئاتر شروع کرد و به سینما و شهرت با تلویزیون رسید.

کمالی قبل از پایان تحصیلات هنری در دانشگاه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او در سال ۷۸ با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد.

در سال ۱۳۷۹ در سریال پرطرفدار پس از باران در نقش مرضیه شناخته شد، سپس حضور در سریال رستگاران و آینه‌های نشکن در سال ۸۷ با موضوع انرژی هستی او را به شهرت رسانید.

کد خبر 390111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.