۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
وعده‌ای دیگر محقق شد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: با دو برابر شدن فعالیت‌ها در خط دو متروی اصفهان درصدد بهره برداری از این خط در کمترین زمان ممکن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بنکدار ظهر امروز -پنجشنبه-۲۷ شهریور ۹۸ در آیین ورود دستگاه حفار (تی‌بی‌ام) غربی خط دو قطار شهری اصفهان به ایستگاه زینبیه، اظهار کرد: به قولی که در ایستگاه دارک داده بودیم، جامه عمل پوشاندیم چراکه قرار بود ظرف شش ماه دستگاه حفار به ایستگاه برسد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان افزود: درخط دو مترو اصفهان ایستگاه‌ها قبل از رسیدن تی. بی. ام آماده می‌شود و این اقدام شرایط خوبی را به وجود آورده است.

وی افزود: درصدد هستیم با حمایت نهادهای خدمات رسان به ویژه اداره آب، برق و گاز استان همچنین پلیس راهور که تاکنون همراهی بسیار خوبی با سازمان قطار شهری اصفهان داشته‌اند، در کارنامه فعالیت‌های سازمان رکوردهای بهتری ثبت کنیم.

بنکدار با بیان اینکه خط دوم مترو اصفهان ۲۴.۵ کیلومتر طول دارد، افزود: فاز نخست این خط به طول ۱۴.۵ کیلومتر از سمت شمال شرق اصفهان تا ایستگاه مدرس نجفی در اولویت قرار گرفته است و سعی شده پروژه از دو جبهه کاری انجام شود که جبهه نخست در شمال شهر از ایستگاه دارک تا میدان امام علی (ع) و مسیر دوم که از هفته آینده آغاز می‌شود از ایستگاه مدرس نجفی به سمت میدان امام علی(ع) است که امیدواریم با دوبرابر شدن فعالیت‌ها در کوتاهترین زمان مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: سالانه دو کیلومتر از مسیر خط دو را می‌توان حفاری کرد و باتوجه به اینکه فعالیت از دو جبهه کاری انجام خواهد شد می‌توان تا پنج سال آینده سازه، سیویل و نازک کاری ایستگاه‌های خط دو را به اتمام رساند البته تحقق این مهم منوط به آن است که براساس آهنگ رشد و پیشرفت فعلی و همچنین برخورداری از حمایت‌های شورا و شهرداری در تأمین منابع مالی حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با بیان اینکه همزمان با عملیات حفاری، نازک کاری ایستگاه‌های مترو نیز انجام می‌شود، تصریح کرد: این سبک فعالیت، یعنی آماده‌سازی ایستگاه قبل از ورود دستگاه حفار، برای نخستین بار در ایران اتفاق می‌افتد.

کد خبر 390087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.