بازارچه میوه و تره‌بار شمال غرب ایران در تبریز راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از راه‌اندازی بازارچه میوه و تره‌بار میلاد توسط این سازمان خبر داد و گفت: این بازارچه یکی از زیباترین و به روزترین بازارچه‌های میوه و تره‌بار در شمال‌غرب کشور است.

به گزارش ایمنا، ابراهیم محمدی در بازدید از بازارچه میوه و تره بار میلاد واقع در کوی ولیعصر تبریز، اظهار کرد: بازارچه میوه و تره بار میلاد، یکی از زیباترین و مدرنترین بازارچه‌های میوه و تره‌بار، در سطح شهر تبریز و حتی شمال‌غرب کشور بوده و می‌توان گفت این بازارچه ویترین بازارچه‌های میوه و تره‌بار است.

وی ادامه داد: مسائل بهداشتی و نحوه نگهداری میوه و تره‌بار در سردخانه در این مرکز به صورت مطلوب انجام می‌شود.

محمدی با تاکید بر لزوم توسعه کیفی و کمی بازارچه‌های میوه و تره بار، گفت: برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان و با بسترسازی مناسب از سوی شهرداری‌های مناطق، نسبت به راه‌اندازی بازارچه‌های میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر که فاقد این مراکز هستند و تقاضا برای استفاده از خدمات این بازارچه‌ها وجود دارد، اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز تصریح کرد: بازارچه میوه و تره بار میلاد ۳۶۵ متر مربع متراژ دارد که با راه اندازی این بازارچه برای بیش از ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

کد خبر 390081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.