رونمایی از یادمان شهدای شهرک سپاه فردیس در هفته دفاع مقدس

سرپرست شهرداری فردیس گفت: پروژه یادمان شهدای شهرک سپاه فردیس هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: مراحل پایانی عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه یادمان شهدای گمنام شهرک سپاه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای بهره‌برداری آماده شده است، عنوان کرد: این پروژه در هفته دفاع مقدس با حضور شهروندان و مسئولان به بهره برداری می‌رسد.

نجفی با بیان اینکه مساحت پروژه یادمان شهدای شهرک سپاه حدود ۲۰۰ مترمربع است، افزود: وجود شهدا، نشانه‌ای بر روحیات انقلابی و شهیدپرور مردم شهر است.

وی  خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تلاش می‌کند تا با اجرای طرح‌های ویژه و نوین، توجه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب را به شهدای دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب جلب کند.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام شهرک سپاه فردیس در یک پارک محله‌ای واقع است، عنوان کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس اقدامات لازم را برای نورپردازی، زیباسازی، بهسازی و بازسازی این پارک انجام داده است.

نجفی در بخش دیگری با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه یادمان شهدای گمنام شهرک وحدت فردیس با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی در حال انجام است، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

کد خبر 389926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.