رونمایی از سربازان سبز در گرمای آبادن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از نمایش امیدوار کننده در مقابل تراکتور تبریز برای کسب اولین برد لیگ برتری خودش به دیدار صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی آغاز می شود که برگزاری شهرآورد فوتبال تهران در روز یکشنبه بدون شک بازی های این هفته را تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد. در یکی از مهمترین بازی‌های هفته چهارم ذوب آهن اصفهان به آبادان سفر کرده است تا از ساعت ۱۹:۴۵ روز جمعه ۲۹ شهریورماه در تقابل با تیم صنعت نفت به دنبال اولین پیروزی خودش در رقابت‌های لیگ برتر باشد.

شاگردان علیرضا منصوریان بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات دو هفته‌ای در بازی قبلی خودشان در مقابل تراکتور تبریز بسیار قدرتمند و باهوش ظاهر شدند و اگر خوش شانس بودند، می توانستند در فولادشهر به سه امتیاز بازی خانگی خودشان دست یابند و همین عملکرد باعث شده تا هواداران این تیم نسبت به آینده ذوب آهن امیدوار شوند، اما در طرف مقابل آبادانی ها در هفته گذشته در تهران با یک گل به تیم پرسپولیس باختند و این نتیجه باعث شد شاگردان دراگان اسکوچیچ همچنان با چهار امتیاز که حاصل یک پیروزی در مقابل فولاد و یک تساوی در مقابل نفت مسجد سلیمان است، در جدول رده بندی حضور داشته باشند.

ذوب‌آهنی‌ها در هفته پنجم لیگ در  اصفهان میزبان استقلال تهران خواهند بود و به خاطر اهمیت این بازی بدون شک بازیکنان این تیم باید مراقب مصدومیت ها و کارت های زرد و قرمز احتمالی باشند تا این بازی حساس تیم شان را از دست ندهند.

گرمای جنوب پیش روی ذوب آهن

هر چند که در آخرین روزهای فصل تابستان به سر می بریم اما گرمای جنوب و شهر آبادان یک چالش بزرگ در پیش روی شاگردان منصوریان قرار داده است و ذوب‌آهنی‌ها اگر بتوانند بازی در هوای گرم را مدیریت کنند، بدون شک شاهد بازی زیبایی بین دو تیم خواهیم بود .نکته مثبت ترکیب تیم ذوب‌آهن حضور بازیکنان جوان و با انگیزه ای است که از لحاظ توان بدنی شرایط بسیار خوبی دارند و این مسئله می‌تواند در گرمای آبادان به کمک ذوب آهن بیاید. البته نفتی ها از تنها بازی خانگی خودشان فقط یک تساوی به دست آورده اند و هنوز در آبادان به پیروزی نرسیده اند و همین مسئله می‌تواند اهمیت بازی ذوب آهن و صنعت نفت را در شهر آبادان بیشتر از قبل کند.

رونمایی از سربازان

خبر خوش برای هواداران ذوب‌آهن این خواهد بود که بعد از پشت سر گذاشتن سه هفته از رقابت‌های لیگ و غیبت عجیب و غریب بازیکنان سرباز تیم ذوب آهن سرانجام مجوز بازی احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر صادر شده است و اگر علیرضا منصوریان بخواهد از این بازیکنان در ترکیب تیمش استفاده کند، مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و حضور این سه بازیکن در ترکیب ذوب آهن می‌تواند دست علیرضا منصوریان را برای استفاده از تاکتیک های مختلف در این بازی باز کند.

قفل محکم بر دروازه ذوب آهن

ذوب آهن بعد از شکست سه گله در مقابل سایپا در درون دروازه تیمش به یوسف بهزادی اعتماد کرده است و گلر دوم ذوب آهن با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در مقابل پارس جنوبی و تراکتور نشان داد که اعتماد کادر فنی به او بی دلیل نبوده است و در حقیقت بعد از حضور یوسف بهزادی ذوب‌آهن گلی در رقابتهای لیگ دریافت نکرده است. همین مسئله نشان می‌دهد که نفتی‌ها کاری بسیار سخت برای باز کردن دروازه ذوب آهن خواهند داشت.

در ترکیب  ذوب‌آهن قاسم حدادی فر به عنوان بازیکنی که سابقه بازی در تیم صنعت نفت را هم در کارنامه دارد، عصای دست منصوریان در درون زمین است و بازیکنان جوان ذوب‌آهن همگی با هدایت قاسم حدادی فر در درون زمین عملکرد بسیار خوبی را از خودشان به نمایش می گذارند. علاوه بر این اضافه شدن محمدرضا خلعتبری دیگر بازیکن باتجربه ذوب آهن می‌تواند شرایط را به سود نماینده فوتبال اصفهان تغییر دهد و در حقیقت ترکیب اصلی ذوب آهن در لیگ نوزدهم از رقابت‌های هفته چهارم لیگ به بعد شکل خواهد گرفت.

کد خبر 389918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.