۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهر گلشن

دهاقان – شهردار گلشن گفت: در مناطق دولت‌آباد و مهدی‌آباد دو پیچ خطرناک که باعث بروز تصادفات بود اصلاح شد وتا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حسنعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان با بیان اینکه سال گذشته وضعیت مالی شهرداری مناسب نبود، اظهار کرد:با استفاده از عوارض شهری همه دیون وبدهی‌ها پرداخت شد و باوجود اینکه هیچ حقوق معوقه‌ای نداشتیم با تصویب شورای شهر در مناسبت‌های مختلف نیز به کارکنان مساعدت‌هایی شده است.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت معابر شهر بیش از هشت میلیارد ریال هزینه دربر داشته است، گفت: در منطقه دولت‌آباد بیش از ۶۰۰ تن روکش آسفالت انجام شده است و با وجود اینکه هر مترمربع آسفالت هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون ریال دربر دارد، همه روکش‌ها انجام شده است.

شهردار گلشن از فرسوده بودن شبکه‌های آبرسانی این شهر خبر داد، خاطرنشان کرد: ۱۵عدد تیر چراغ برق در خیابان امام حسین(ع) اضافه شده و اداره مخابرات نیز اصلاح شبکه‌ها و کابل‌ها را انجام داده است.

رضایی با اشاره به اینکه اصلاح زیرگذر ورودی شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: مناقصه آسفالت و تکمیل این زیرگذر انجام شده است.

وی افزود: در مناطق دولت‌آباد و مهدی‌آباد دو پیچ خطرناک که باعث بروز تصادفات بود اصلاح شد وتا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گلشن اظهار کرد: اعتبار این طرح ۴۰ میلیارد ریال و از محل اسناد خزانه تامین شده و برای زیرسازی آن در سال جاری تاکنون ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه زیرگذر ورودی آرامستان به سمت شهر گلشن با ارتفاع سه متر برای تردد خودروها مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: با اصلاح جاده مهدی‌آباد این زیرگذر به طور کامل حذف می‌شود.

شهردار دهاقان با توجه به نبود دوربرگردان‌های استاندارد در مسیر دهاقان - گلشن، تصریح کرد: یک پل به ارتفاع پنج متر در آرامستان که دارای پیاده‌رو نیز  هست در حال تعبیه است و پل سابق برداشته می‌شود.

رضایی افزود: در حال حاضر زیرگذر به ارتفاع هشت متر در دست اقدام و احداث است که باید کانال دفع آب‌های سطحی آن انجام شود و روشنایی آن که بیش از چهار میلیارد ریال هزینه در بردارد نیز تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای مسئله بازآفرینی و بافت فرسوده شهری که در طرح جامع مصوب شده انجام شده است.

کد خبر 389889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.