خلعت بیا که منتظریم

دویست و نود و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سپاهان پنج ماه بدون باخت در لیگ" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از خبرگزاری ایرنا و در خصوص رکوردهایی که سپاهان در لیگ برجا گذاشته آمده است. این خبرگزاری نوشته: از آخرین باری که سپاهان دروازه اش باز شده، مربوط به بازی هفته بیست و نهم لیگ هجدهم برابر پدیده بوده است ٤٤٥ دقیقه می‌گذرد. همچنین آخرین شکست این تیم بر می‌گردد به هفته بیست و پنجم لیگ هجدهم و دیدار برابر استقلال از آن تاریخ اکنون پنج ماه است که این تیم طعم شکست را نچشیده است.

"خلعت بیا که منتظریم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از سایت روزنامه نصف جهان خبر همراهی محمدرضا خلعتبری برای ذوب آهن از هفته چهارم لیگ و دیدار این تیم برابر نفت آبادان را می دهد. این بازیکن تاثیرگذار که هشت ماه پیش به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین دور شد اکنون انگیزه زیادی دارد که بتواند بار دیگر روزهای خوبش را در این تیم تکرار کند.

"آرزویم حضور در سپاهان بود" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که به نقل از هاجر دباغ ملی پوش تیم بانوان سپاهان مطرح شده است. دباغ در خصوص امضا قرارداد سفید خود در این فصل با سپاهان افزود: به چند دلیل این کار را کردم؛ اول اینکه از دوران کودکی علاقه زیادی به سپاهان داشتم و بازی در این تیم جز آرزوهایم بود. از طرفی دیگر اعتماد کامل به مسئولین باشگاه داشتم و دوست دارم فوتبال بانوان نیز به سمت حرفه ای شدن قدم بردارد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 389807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.