پیشرفت ۲۲ درصدی پروژه ساخت میدان میوه‌ و تره‌بار اسلامشهر

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اسلامشهر گفت: احداث بازارچه میوه و تره بار، مواد پروتئینی و غذایی در ضلع جنوبی پارک تقوی توسط شهرداری اسلامشهر با مشارکت بخش خصوصی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری سال جاری است که تا نیمه شهریورماه ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایمنا، چنگیز جعفری با اشاره به عملیات اجرایی پروژه بازارچه میوه و تره بار پارک تقوی، اظهار کرد: هدف از احداث این بازارچه، رفاه حال شهروندان و کمک به تنظیم بازار مصرف است.

وی عنوان کرد: پیشرفت ۲۲ درصدی عملیات اجرایی پروژه سرمایه‌گذاری بازارچه میوه و تره بار، مواد پروتئینی و غذایی پارک تقوی تحقق یافته و ادامه کار با سرعت درحال انجام است.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اسلامشهر با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ با عنوان " رونق تولید" خاطرنشان کرد : طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری اسلامشهر در حال اجرا است.

جعفری گفت: احداث بازارچه میوه و تره بار، مواد پروتئینی و غذایی در ضلع جنوبی پارک تقوی توسط شهرداری اسلامشهر با مشارکت بخش خصوصی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری سال جاری است که تا نیمه شهریورماه ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: هدف از احداث این بازارچه با پارکینگ اختصاصی در اسلامشهر، رفاه حال شهروندان، کمک به تنظیم بازار، ساماندهی صنوف فعال در عرضه مرغ، مواد پروتئینی و غذایی و کاستن از سفرهای غیرضروری شهروندان به بازارچه‌های میوه و تره‌بار در نقاط مختلف استان، ارتقای امنیت اجتماعی و بهبود منظر شهری و فراهم‌سازی زمینه اشتغال یکصد نفر از جوانان است.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه با افتتاح این طرح در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع شامل یک‌هزار و ۸۵۰ مترمربع زیربنا، یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع پارکینگ و یک‌هزار و ۵۰ مترمربع بارانداز شهروندان از مرکز خرید میوه و تره‌بار مدرن برخوردار خواهند شد، افزود: موافقت‌نامه پروژه سرمایه‌گذاری مذکور به روش سرمایه گذاری مشارکتی "BOLT" منعقد شده است.

کد خبر 389530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.