ترکی: کوچک‌ترین تحرک اسرائیل علیه نوار غزه باعث سرنگونی این رژیم می‌شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به تجربیات سنگین رژیم صهیونیستی در حمله به مواضع مقاومت، گفت: آنها هرگز اشتباه خود در حمله به فلسطین را تکرار نمی‌کنند.

به گزارش ایمنا، اکبر ترکی در واکنش به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله به نوار غزه پیش از آغاز انتخابات در این رژیم، اظهار کرد: این وعده ها جز یاوه گویی نیست چرا که تا کنون چند جنگ مهم را با شکست پشت سر گذاشتند و نخستین آنها جنگ ۳۳ روزه با حزب الله، بعد جنگ ۲۲ روزه، جنگ ۸ روزه، جنگ ۲ روزه و آخرین آن جنگ دو ساعته ای بود که به سرعت به آتش بس رسیدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: وقتی ایران پهپاد آمریکایی را منهدم کرد اسرائیل جلسه ۵ ساعته ای با هیأت دولت خود گذاشت و به آمریکا اعلام کرد به هیچ عنوان نباید با ایران مقابله به مثل کنید چرا که در صورت شلیک حتی یک تیر به سمت ایران، قطعا آنها و جبهه مقاومت مواضع اسرائیل را به صورت منطقه ای مورد هدف قرار داده و نابود می کنند.

وی در ادامه وعده های نتانیاهو مبنی بر حمله به نوار غزه و تصاحب کرانه باختری را صرفا اظهارات انتخاباتی و خلاف قوانین بین المللی توصیف کرد و افزود: اخیرا حملاتی از سوی رژیم صهیونیستی به مواضع لبنان و فلسطین صورت گرفت که مبارزان جبهه مقاومت جواب دندان شکنی به آنها دادند لذا وی نمی تواند به راحتی به وعده های پوچ خود مبنی بر حمله به نوار غزه جامه عمل بپوشاند.

ترکی در ادامه تأثیر شانتاژ در افکار عمومی را گسترده دانست و گفت: به هر حال این امکان وجود دارد که ادعاهای نتانیاهو باعث پیروزی حزب لیکود در انتخابات پیش روی رژیم صهیونیستی شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بان اینکه در مسائل بین المللی سگ زرد برادر شغال است، خاطرنشان کرد: قطعا هر کسی در اسرائیل روی کار بیاید سیاست کلی و غاصب گرایانه این رژیم از بین نمی رود اما به جرأت می توان گفت که آنها توان حمله به غزه را در چنین شرایطی که سیدحسن نصرالله نیز تهدید سنگینی نسبت به اقدامات آنها صورت داده، ندارند و کوچک ترین تحرک باعث سرنگونی آنها می شود.

منبع: خانه ملت

کد خبر 389462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.